Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nog meer mensen om lekker mee aan te modderen! :P Welkom Sebastiaan!

Reageer

Dank jullie allemaal!

Reageer

Hoi, ik ben Sheena en sinds vandaag moderator op dit leuke forum! Sindskort weer terug van weggeweest bij ZeelandNet. In mijn vrije tijd game ik heel veel en kijk ik graag naar Netflix.

Reageer

Weer een moderator erbij, het wordt steeds gezelliger :-)

Reageer

@Sheena
            van harte welkom en veel succes

Reageer

Hallo iedereen,

Mijn naam is Yorick Michielsen, 29 jaar, origineel uit Terneuzen maar opleiding gevolgd in Vlissingen en toen verhuisd naar Middelburg. Als opleidingen heb ik zowel Systeem- als Netwerkbeheer gedaan.

Hobbies zijn computers, series, films, ruimtevaart, filosofie en discussiƫren.

Wanneer vragen; Stuur een persoonlijk berichtje!

Veel ervaring met technische problemen dus hopelijk kan ik wat handige tips geven!

Reageer

Hi Yorick en welkom op het Serviceforum!

Reageer

Hoi allemaal. Ook ik ben sinds vandaag een nieuwe moderater op het forum. Ondertussen ben ik al 5 jaar werkzaam bij ZeelandNet en wil jullie hier graag helpen met het oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen.
                  A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Het gaat hard deze week, leuk Matthijs, hoe meer mods die werkzaam zijn bij Zeelandnet, des te meer kennis en inzicht er is.
                    Welkom.........

Reageer

Ola allemaal!

Even voorstellen, (zo goed gaat het r0n!) weer een nieuwe Mod! Mud. Modder. Moderator!

Deze keer echter een van de weinige personen binnen DELTA/ZeelandNet zonder, jawel, zonder televisie.
                      Gelukkig niet helemaal onder een steen gebleven, dus beschik wel over internet en een ouderwets bel/sms toestel!

De naam die mij gegeven is: Laura. Sinds januari 2014 werkzaam bij DELTA op het Front Office.
                      Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt: het forum is uitgebreid. Met topics over energie. En daar ligt dan mijn kennis/vakgebied. Voor alle vragen die hieraan gerelateerd zijn sta ik klaar met een antwoord.
                      Weet ik het antwoord niet, dan weet ik in ieder geval waar ik dit kan vinden. Ready, steady, shoot!

Tot 'ziens' in deze digitale wereld!

Reageer

Leuk, Laura,van harte welkom.
                        Jij zit toevallig in een gebied waar ik al een paar keer mijn hoofd heb gestoten :-)
                        Een slimme thermostaat en 2 slimme meters, op afstand bedienen en uitlezen was een horde-loop-wedstrijd.
                        Inmiddels werkt alles zoals ik wil, dankzij je collega's.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                          Ik ben Jeroen en de Community Manager van ZeelandNet.nl. Ik ben abonnee van ZeelandNet sinds 1996. Sinds 2000 werk ik voor ZeelandNet. Eerst als webdesigner, daarna webmaster en nu dus community manager.
                          Je kunt bij me terecht voor alle vragen over de Zeelandnet website.

Wie ben jij en wat is jouw specialiteit?
                          Ik ben Kees , sinds kort test ik de nieuwe toekomstige dienst . Ik weet niet of ik dat mag verklappen .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cmdevrieze
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                            Ik ben Jeroen en de Community Manager van ZeelandNet.nl. Ik ben abonnee van ZeelandNet sinds 1996. Sinds 2000 werk ik voor ZeelandNet. Eerst als webdesigner, daarna webmaster en nu dus community manager.
                            Je kunt bij me terecht voor alle vragen over de Zeelandnet website.

Wie ben jij en wat is jouw specialiteit?
                            Ik ben Kees , sinds kort test ik de nieuwe toekomstige dienst . Ik weet niet of ik dat mag verklappen .
                            Hallo Kees, welkom op het forum.

Als je de nieuwe iTV app bedoeld, er wordt niet geheimziggig over gedaan, dat die wordt getest.
                            Bedoel je iets anders...geef dan eens meer informatie :8

Reageer

Ja ik bedoel de itv app. Die heb ik geinstalleerd op de ipad , het is wel zo dat ik wel eens opnieuw moet inloggen als ik die app weer wil gebruiken . Hij werkt tot nu toe perfekt , ik kan de bewaarde opname via apple tv streamen naar de smart tv , perfekt beeld .

Reageer

Alleen op samsung tablet Android is geen streaming mogelijkheid naar de tv , dus dat moet je dan op de tablet zelf zien .

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X