Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Zal ik mij ook even voorstellen.
    Ik ben Leen vanaf de commodore 64 al met computers en internet bezig 486 en telefoon internet begon het bij mij mee . "ondertussen draai ik met een amd dual een heel verschil met die eerste 486 ". jammer dat er hier nog geen glasvezel ligt maar je kan ook niet alles hebben.

Reageer

Welkom op het forum Leen

Je kan in het topic internetten in 1996 nog verder lezen en vertellen over je eerste computer-ervaringen.

Reageer

Ik ben Ronald. Sinds mijn eerste Sony Hitbit MSX computer (met 3,5" floppydrive, jaja) al bezig met computers. Vanaf de 90th op internet. Ik vind het heerlijk om te surfen en nieuwe programma's uit te proberen of ze voor mij zinvol zijn bij het op orde houden van mijn apparatuur of mijn hobbies. In het dagelijks leven beheerder van overheidsgebouwen, dus nooit zonder werk.

Reageer

Goeiemorgen.. Sinds een paar dagen lid geworden van het Forum, maar mezelf nog niet voorgesteld dus bij deze.
          Mijn naam is Lauran, 54 jaar, woonachtig in Heinkenszand, behoorlijk lang werkzaam geweest bij Zalco Aluminium maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen daar. Sinds september 2013 weer werkzaam als Proces-Operator bij Century Aluminum (Nope geen schrijffoutje, google maar even) welke gevestigd is op het oude terrein van Zalco.

Hobby's? Tsjah nogal wat maar zal het kort houden. Allereerst mijn gezin, heb een pracht van een duits/mechelse herder die wel wat aandacht vraagt Heb 2 prachtige kleindochters, nog 1 zoon thuis en uiteraard mijn moppie Anita.
          Internetradio maken bij een Zeeuws radiostation waar ik trouwens ook de site van bij hou op een simpele manier.
          Kortom vervelen doe ik me nooit.
          Reden dat ik lid van het forum ben geworden is dat ik antwoorden zocht op vragen omtrent enkele vragen. En gevonden he zonder dat ik een vraag hoefde te stellen. Dus een tevreden man.
          Als ik op een of andere manier iemand zal kunnen helpen zal ik dat zeker niet nalaten dus wie weet..

Groetjes Lauran

Reageer

Welkom op ons forum. Goed om te lezen dat je de antwoorden zoekt, die je zocht.

Reageer

Van harte welkom Lauran!

Reageer

Welkom Lauran

Reageer

Hallo, ik ben John.
                  Al een hele tijd een tevreden Zeelandnet abonnee.
                  Al bij het eerste (opdoekte) Zeelandnet forum liet ik regelmatig van me horen.
                  Een leuke tijd was dat.

Ik heb geen computerspecialiteiten.
                  Ik hoop hier een antwoord te vinden als ik vragen heb.

Reageer

Welkom John.
                    En zoals Lauran al schreef: ook door op het forum te zoeken kan je al veel antwoorden vinden

Reageer

Welkom op het forum John J

Reageer

Welkom John hier helpen ze je altijd

Reageer

Hallo! Ik ben Sebastiaan en vanaf vandaag ook Moderator op dit mooie serviceforum! Al enkele jaren werkzaam bij Zeelandnet en een grote interesse voor alles wat maar met technologie te maken heeft! Van games tot domotica, ik vind het leuk!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
                            Hallo! Ik ben Sebastiaan en vanaf vandaag ook Moderator op dit mooie serviceforum!
                            Leuk, een modderaar erbij :-)
                            Welkom Sebastiaan.

Reageer

Mooi dat we nog meer hulp krijgen vaak weten jullie er wel raad mee :8

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sebastiaan
                                Hallo! Ik ben Sebastiaan en vanaf vandaag ook Moderator op dit mooie serviceforum! Al enkele jaren werkzaam bij Zeelandnet en een grote interesse voor alles wat maar met technologie te maken heeft! Van games tot domotica, ik vind het leuk!
                                Welkom aan boord Sebastiaan.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X