Webmail Log in

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Welkom Willem op ons forum.

Reageer

Ik ben Korkel, 20 jaar jong en een actieve ICT student. Uitgebreide kennis van zowel Windows als Unix. Ik zal mezelf vooral bezig gaan houden met de software-matige problemen van mensen en indien nodig beveiligsadvies geven.

"Don't be afraid to ask."

Reageer

Welkom Korkel, leuk dat je erbij bent gekomen. Welke studie ICT doe je precies?

Reageer

@Jeroen: Ik doe de opleiding ICT Beheerder, alhoewel ik mezelf meer bezog houd met beveiliging. Kan ik daarover een basis-handleiding maken en die hier egens posten?

Reageer

Dat lijkt me heel leuk. Ga je gang Korkel.

Reageer

Hallo, Ik ben Johny. Ik woon In Hulst,en ik werk als CNC-machinebediende. Ik woon samen met mijn vriendin en twee kids.

Verder doe ik actief mee in de meteorologie,zo heb ik zelf een community over het weer. Ik ben al lang vaste klant bij Zeelandnet en ik help ook graag mensen die met computerproblemen zitten. Zoals het verwijderen van virussen,malware,en het oplossen van snelheidsproblemen. Gelukkig hebben wij ons forum terug,zo kunnen wij elkaar helpen!

Reageer

Welkom op het forum Johny. Leuk om te zien dat je weer actief geworden bent.

Reageer

Dank je Jeroen,

Een hele fijne avond

Reageer

Hallo allemaal, ik ben Wim en werk sinds 2001 als marktonderzoeker bij DELTA. Het is mijn werk om samen met klanten uit te zoeken hoe wij ze vanuit DELTA en ZeelandNet zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Marktonderzoek is mijn hobby dus dat komt goed uit. Daarnaast ben ik in mijn vrije tijd veel bezig met de geschiedenis van Zeeland en ik zing graag.

Reageer

Welkom op het forum Wim

Reageer

Hallo...
                        ik had dit topic even over het hoofd gezien maar hierbij zal ik mijzelf dan ook maar voorstellen...:$

Ik ben Arco, bouwjaar '64, getrouwd en samen met mijn vrouw 4 kids en 4 katten, sinds '97 in de IT werkzaam, min of meer vanuit hobby. Momenteel nog steeds werkzaam in de IT als systeembeheerder (vooral windows server en client systemen)
                        Ik ben veelal bezig met mijn pc's gericht op video-editing, beetje webdesign, beetje grafisch bezig zijn, beetje gamen, beetje software zoeken en testen, beetje oplossingen voor anderen zoeken...:8
                        Daarnaast ook als hobby vliegeren, kite-buggiën (maar dat doe ik de laatste tijd veel te weinig), wandklimmen, fietsen...
                        En woonachtig op het mooie Schouwen-Duiveland

Reageer

Welkom op het forum Arco. Goed om te zien dat we iemand hebben die verstand heeft van Windows

Reageer

Ik hoop dat ik hier goed zit wilde me ff voorstellen ik ben al van het begin lid van zeelandnet . Doe ook veel problemen proberen zelf op te lossen maar soms kom je er niet uit .
                            Ben een alleenstaande moeder en hou van techniek de tuin lezen .
                            Ben nu ff thuis na een periode van ziekte maar hoop toch weer aan het werk te mogen .
                            Een forum is altijd fijn mij hutje staat is Goes .:8 doeiiii Marjan

Reageer

Even een vraagje.... heb je toevallig verstand van Rig 5? Ik speelde er gitaar mee, maar nu doet ie het niet meer, en krijg hem niet aan de gang. Is zo lastig de Preferences in te stellen......

Reageer

Oorspronkelijk gepost door mgtf1954
                                Even een vraagje.... heb je toevallig verstand van Rig 5? Ik speelde er gitaar mee, maar nu doet ie het niet meer, en krijg hem niet aan de gang. Is zo lastig de Preferences in te stellen......
                                Hoi Mgtf1954,

Welkom op het forum.

Dit onderwerp ("even voorstellen") is bedoeld om jezelf voor te stellen. Mocht je deze vraag op het forum willen stellen, dan kun je een eigen topic aanmaken (bijvoorbeeld in het forum computervragen). Ook is hier niet duidelijk aan wie je deze vraag nu eigenlijk stelt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X