Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Nokia B modem verbind niet met andere apparaten.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Nokia B modem verbind niet met andere apparaten.

Beste forumdeelnemers,

Na veel heen en weer gesteg met Deta service lukt het maar niet om mijn Omvormer voor dakpanelen, VR bril Guest 2 van Meta en Liebherr vriezer te koppelen.
    Stuk voor stuk wordt er geen verbinding gemaakt.
    Alle poorten staan open volgens Delta support......zei kunnen verder niets doen en verwijzen naar desbetreffende ontwerpers van de aan te sluiten apparaten.
    Ik kom bij X4all vandaan en daar werkte in ieder geval de dakpanelen omvormer en VR bril wel!!
    Zou ik voor een oplossing dan weer naar KPN of zo moeten zien te gaan of is een andere oplossing mogelijk?
    Heel dankbaar zou ik voor een oplossing zijn!!

Oorspronkelijk gepost door wibo1951 Bekijk bericht
    Beste forumdeelnemers,

Na veel heen en weer gesteg met Deta service lukt het maar niet om mijn Omvormer voor dakpanelen, VR bril Guest 2 van Meta en Liebherr vriezer te koppelen.
    Stuk voor stuk wordt er geen verbinding gemaakt.
    Alle poorten staan open volgens Delta support......zei kunnen verder niets doen en verwijzen naar desbetreffende ontwerpers van de aan te sluiten apparaten.
    Ik kom bij X4all vandaan en daar werkte in ieder geval de dakpanelen omvormer en VR bril wel!!
    Zou ik voor een oplossing dan weer naar KPN of zo moeten zien te gaan of is een andere oplossing mogelijk?
    Heel dankbaar zou ik voor een oplossing zijn!!
    En wat zeggen de leveranciers en/of fabrikanten? Want die heb je natuurlijk ook benaderd, neem ik aan.

Reageer

Ik zou in ieder geval ijn MijnDelta controleren of cgnat uitstaat, dit kun je aanpassen door standaard IP -> dynamisch IP.

Dit geeft vooral problemen met inkomende verbindingen, mijn Liebherr deed het op het Delta XGS-Pon netwerk.

succes

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X