Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta klantenservice slecht bereikbaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta klantenservice slecht bereikbaar

    Ik probeer de klantenservice te bereiken , maar telefoon opnemen gebeurt niet , chat start niet en de terugbel service is met vakantie ?

  • #2
    Dat verdient geen applaus !

    Reageer


    • #3
      Vanmorgen contact gehad met de klantenservice maar was gewoon bereikbaar. Wel even wachten tot er contact was maar verder OK.

      Reageer


      • #4
        Gisteren en vandaag geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice maar wachten op een medewerker in de chat duurt eeuwig en telefonisch 'is de wachttijd langer dan normaal'.

        Ik begin te denken dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb....

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door gertk64 Bekijk bericht
          Gisteren en vandaag geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice maar wachten op een medewerker in de chat duurt eeuwig en telefonisch 'is de wachttijd langer dan normaal'.

          Ik begin te denken dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb....
          Probeer het eens via Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

          of mail : [email protected]

          Reageer


          • #6
            Overal is personeels tekort.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Probeer het eens via Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

              of mail : [email protected]
              Facebook en Twitter houd ik mij maar verre van, Whatsapp heb ik noodgedwongen wel dus ga een poging doen..

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                Overal is personeels tekort.
                En wie personeel heeft, daar kaapt een andere baas met een hoger maand salaris hem weg

                Reageer


                • #9
                  gewoon een K*T bereikbaar bedrijf!!!!!

                  Reageer


                  • #10
                    Probeer het eens via Facebook Messenger nou kan je zeggen uit ervaring dat je binnen 4 werkdagen een antwoord krijg

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb van een medewerker begrepen dat er allerlei 'technische storingen' zijn bij de klantenservice. Zelf heb ik ook een aantal dagen moeten wachten via Twitter en WhatsApp.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door antidelta Bekijk bericht
                        gewoon een K*T bereikbaar bedrijf!!!!!
                        'antidelta'. Leuk! Ignore! Next!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht
                          Probeer het eens via Facebook Messenger nou kan je zeggen uit ervaring dat je binnen 4 werkdagen een antwoord krijg
                          binnen 4 dagen..LOL

                          Nu het zelf ook mee mogen maken dat de klantenservice gewoon onbereikbaar is,niet werkende chatbot..ook ander 088 delta gerelateerde nummers zijn slecht tot niet bereikbaar d.w.z. word er ooit een telefoon beantwoord.
                          Je zult maar een probleem hebben wat niet tussen de standaard antwoorden staat.....drama verzekerd.

                          Reageer


                          • #14
                            Het lijkt wel of Delta aan het instorten is.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door antidelta Bekijk bericht
                              gewoon een K*T bereikbaar bedrijf!!!!!
                              Met dit soort uitspraken gaat bij mij de negeermodus aan.

                              Delta is telefonisch prima te bereiken. Ja, je staat even in de wachtstand, maar je wordt uiteindelijk wel geholpen.
                              Overal is personeelstekort, daar moeten we mee dealen.

                              En chatten of een chatbot gebruiken zou ik niet aanraden, altijd bellen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X