Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uw gegevens zijn niet of beperkt inzichtelijk. Raadpleeg onze klantenservice pagina voor meer informatie.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uw gegevens zijn niet of beperkt inzichtelijk. Raadpleeg onze klantenservice pagina voor meer informatie.

    Als ik naar mijndelta ga werkt alles behalve energie, dit is al een poos aan de gang dus ik dacht laat ik hier eens kijken of mensen een oplossing hebben.
    Waneer ik op delta energie klik krijg ik de bovenstaande melding.

  • #2
    Hallo Roof, Het beste kun je contact opnemen met DELTA Energie. Je kunt ze bereiken via https://www.facebook.com/deltaenergienl/?epa=SEARCH_BOX of via de chat op de pagina https://www.deltaenergie.nl/service. Ik vertrouw erop dat je dan spoedig geholpen wordt. Of je kunt telefonische contact opnemen met DELTA Energie op het nummer 0118 225500

    Reageer


    • #3
      Dank je Ferry dat doe ik dan morgen even

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
        Als ik naar mijndelta ga werkt alles behalve energie
        Zojuist even geprobeerd; duurt hier ongeveer een halve minuut voordat er wat in beeld komt.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Zojuist even geprobeerd; duurt hier ongeveer een halve minuut voordat er wat in beeld komt.
          hier helemaal niks

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
            hier helemaal niks
            Probeer even hetvolgende:
            - Sluit je browser(s) af
            - Leeg de cache van je tijdelijke internetbestanden
            - type linksonder in de zoekbalk in 'cmd'
            - in het schermpje dat je daarna krijgt typ in ipconfig /flushdns
            - start daarna een browser en probeer nog een keertje in te loggen
            - mocht je meerdere browsers gebruiken, doe dat dan ook met een andere browser

            Als bovenstaande nog niet werkt, is er waarschijnlijk iets met je account aan de hand (geblokkeerd?).
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Probeer even hetvolgende:
              - Sluit je browser(s) af
              - Leeg de cache van je tijdelijke internetbestanden
              - type linksonder in de zoekbalk in 'cmd'
              - in het schermpje dat je daarna krijgt typ in ipconfig /flushdns
              - start daarna een browser en probeer nog een keertje in te loggen
              - mocht je meerdere browsers gebruiken, doe dat dan ook met een andere browser

              Als bovenstaande nog niet werkt, is er waarschijnlijk iets met je account aan de hand (geblokkeerd?).
              Allemaal niet nodig, de dames hebben mij voortreffelijk geholpen, en het werkt


              Ferry dit mag gesloten worden, dank je wel

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

                Allemaal niet nodig, de dames hebben mij voortreffelijk geholpen, en het werkt


                Ferry dit mag gesloten worden, dank je wel
                Goedemorgen Roof , goed om te lezen dat het verholpen is en je hierbij voortreffelijk geholpen bent. Ik heb het onderwerp voor je gesloten.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X