Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik mis de oude PIP

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik mis de oude PIP

    Ik moest vandaag een wachtwoord wijzigen in Mijn Delta, van een mailadres. Mijn zoons mail was kennelijk misbruikt om een heleboel spam mee te versturen en daarom geblokkeerd. Dat was natuurlijk best even spannend, ik krijg zo'n mededeling niet dagelijks in elk geval.

    Persoonlijk vond ik het best lastig om te vinden waar ik die mailadressen kon beheren en een wachtwoord kon aanpassen. In the good old days had je je PIP, je Persoonlijke Informatie Pagina en daar kon ik altijd prima mee overweg. Geen gezoek, geen gespeur, ondersteunend gegoogle, hop naar je PIP en klaar. Maar dat was bij Zeelandnet. Ik vroeg me af of zoiets mooi overzichtelijks en duidelijks niet teruggebracht kan worden bij Delta.

    Of is het ergens, maar weet ik het niet te vinden?

  • #2
    Inloggen op https://login.delta.nl en dan naar "zelf regelen" om te beginnen.
    Daar kun je in ieder geval het wachtwoord van je primaire mail adres wijzigen, hoe je het wachtwoord van een alias wijzigt zie ik zo even niet...
    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

    Reageer


    • #3
      Een alias heeft geen wachtwoord.

      Reageer


      • #4
        Het is uiteindelijk allemaal wel gelukt hoor.

        Reageer


        • #5
          Hev ik een heel bericht getypt, wirdt er 1 regel geplaatst.

          Reageer


          • #6
            Enfin ik typete dat het dus gelukt is, maar dat het onoverzichtelijk is. Dat zou toch beter moeten kunnen, net als vroeger. Ik moest nu zoeken en speuren.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
              Het is uiteindelijk allemaal wel gelukt hoor.
              Sandra, gewoon af en toe op je digitale fiets stappen en de omgeving (en evt nieuwe regels) verkennen.
              PIP is verleden tijd (dat heet vooruitgang).
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                Ik moest vandaag een wachtwoord wijzigen in Mijn Delta, van een mailadres. Mijn zoons mail was kennelijk misbruikt om een heleboel spam mee te versturen en daarom geblokkeerd. Dat was natuurlijk best even spannend, ik krijg zo'n mededeling niet dagelijks in elk geval.

                Persoonlijk vond ik het best lastig om te vinden waar ik die mailadressen kon beheren en een wachtwoord kon aanpassen. In the good old days had je je PIP, je Persoonlijke Informatie Pagina en daar kon ik altijd prima mee overweg. Geen gezoek, geen gespeur, ondersteunend gegoogle, hop naar je PIP en klaar. Maar dat was bij Zeelandnet. Ik vroeg me af of zoiets mooi overzichtelijks en duidelijks niet teruggebracht kan worden bij Delta.

                Of is het ergens, maar weet ik het niet te vinden?
                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (397).png
Bekeken: 1012
Grootte: 242,5 Kb
ID: 188795

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Sandra, gewoon af en toe op je digitale fiets stappen en de omgeving (en evt nieuwe regels) verkennen.
                  PIP is verleden tijd (dat heet vooruitgang).
                  Dat moet ik inderdaad doen en dan noteren waar ik wat kan vinden. Maar eigenlijk is dat juist wat ik zo jammer vind: dat zou toch niet nodig moeten zijn? Dat zou toch gewoon veel overzichtelijker kunnen? Hopelijk doet Delta daar ooit op een mooie dag wat aan.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht

                    Dat moet ik inderdaad doen en dan noteren waar ik wat kan vinden. Maar eigenlijk is dat juist wat ik zo jammer vind: dat zou toch niet nodig moeten zijn? Dat zou toch gewoon veel overzichtelijker kunnen? Hopelijk doet Delta daar ooit op een mooie dag wat aan.
                    Maar het is toch simpel Sandra, je moet er de tijd voor nemen en dan kom je er heus wel uit. Stilstand is achteruitgang.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Een alias heeft geen wachtwoord.
                      ohja natuurlijk!! Even een momentje niet goed opgelet....
                      Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                        Dat zou toch gewoon veel overzichtelijker kunnen?
                        Geef anders in een nieuwe bericht aan wat je veranderd zou willen zien zodat beheer daarmee aan de slag kan?
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb net nog eens gekeken en ik moet gisteren vast iets verkeerd hebben gedaan. Als ik nu op 'zelf regelen' klik, kom ik bij die mailadressen. Gisteren kwam ik op een pagina waar ik allemaal vragen moest beantwoorden over wat mijn probleem was en wat ik wilde, een soort schema volgen. Tot ik uiteindelijk na een aantal pogingen en dingen opzoeken via Google, inderdaad bij mijn mailadressen uit kwam.

                          Dus, het lag gewoon aan mij. Ik hoop dat de Delta mij vergeeft. En jullie in dit topic ook.

                          Reageer


                          • #14
                            Kijk, hier o.a. kwam ik dinsdag uit: https://www.delta.nl/klantenservice/...ngen-aanpassen
                            Daar moest ik helemaal; niet wezen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                              Kijk, hier o.a. kwam ik dinsdag uit: https://www.delta.nl/klantenservice/...ngen-aanpassen
                              Daar moest ik helemaal; niet wezen.
                              Je moet op deze https://www.delta.nl/keuze/
                              Laatst bewerkt door Guest01; 3 Dec 2020, 06:51.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X