Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik mis de oude PIP

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Ook via https://mijn.delta.nl kom je direct bij het mijnDELTA account terecht.
    Ja Edwin, klopt ,er zijn vele meerdere wegen die naar Rome leiden. Daarom mist Sandra die PIP zo denk ik!
    Guest01 in MijnDELTA
    Laatst bewerkt door Guest01; 3 Dec 2020, 18:48.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Ook via https://mijn.delta.nl kom je direct bij het mijnDELTA account terecht.
    Edwinb in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
    Kijk, hier o.a. kwam ik dinsdag uit: https://www.delta.nl/klantenservice/...ngen-aanpassen
    Daar moest ik helemaal; niet wezen.
    Je moet op deze https://www.delta.nl/keuze/
    Guest01 in MijnDELTA
    Laatst bewerkt door Guest01; 3 Dec 2020, 07:51.

    Laat een reactie achter:


  • SandraS
    antwoordde
    Kijk, hier o.a. kwam ik dinsdag uit: https://www.delta.nl/klantenservice/...ngen-aanpassen
    Daar moest ik helemaal; niet wezen.
    SandraS in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • SandraS
    antwoordde
    Ik heb net nog eens gekeken en ik moet gisteren vast iets verkeerd hebben gedaan. Als ik nu op 'zelf regelen' klik, kom ik bij die mailadressen. Gisteren kwam ik op een pagina waar ik allemaal vragen moest beantwoorden over wat mijn probleem was en wat ik wilde, een soort schema volgen. Tot ik uiteindelijk na een aantal pogingen en dingen opzoeken via Google, inderdaad bij mijn mailadressen uit kwam.

    Dus, het lag gewoon aan mij. Ik hoop dat de Delta mij vergeeft. En jullie in dit topic ook.

    SandraS in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
    Dat zou toch gewoon veel overzichtelijker kunnen?
    Geef anders in een nieuwe bericht aan wat je veranderd zou willen zien zodat beheer daarmee aan de slag kan?
    Webkabouter in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • ejanse
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Een alias heeft geen wachtwoord.
    ohja natuurlijk!! Even een momentje niet goed opgelet....
    ejanse in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht

    Dat moet ik inderdaad doen en dan noteren waar ik wat kan vinden. Maar eigenlijk is dat juist wat ik zo jammer vind: dat zou toch niet nodig moeten zijn? Dat zou toch gewoon veel overzichtelijker kunnen? Hopelijk doet Delta daar ooit op een mooie dag wat aan.
    Maar het is toch simpel Sandra, je moet er de tijd voor nemen en dan kom je er heus wel uit. Stilstand is achteruitgang.

    Guest01 in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • SandraS
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Sandra, gewoon af en toe op je digitale fiets stappen en de omgeving (en evt nieuwe regels) verkennen.
    PIP is verleden tijd (dat heet vooruitgang).
    Dat moet ik inderdaad doen en dan noteren waar ik wat kan vinden. Maar eigenlijk is dat juist wat ik zo jammer vind: dat zou toch niet nodig moeten zijn? Dat zou toch gewoon veel overzichtelijker kunnen? Hopelijk doet Delta daar ooit op een mooie dag wat aan.
    SandraS in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
    Ik moest vandaag een wachtwoord wijzigen in Mijn Delta, van een mailadres. Mijn zoons mail was kennelijk misbruikt om een heleboel spam mee te versturen en daarom geblokkeerd. Dat was natuurlijk best even spannend, ik krijg zo'n mededeling niet dagelijks in elk geval.

    Persoonlijk vond ik het best lastig om te vinden waar ik die mailadressen kon beheren en een wachtwoord kon aanpassen. In the good old days had je je PIP, je Persoonlijke Informatie Pagina en daar kon ik altijd prima mee overweg. Geen gezoek, geen gespeur, ondersteunend gegoogle, hop naar je PIP en klaar. Maar dat was bij Zeelandnet. Ik vroeg me af of zoiets mooi overzichtelijks en duidelijks niet teruggebracht kan worden bij Delta.

    Of is het ergens, maar weet ik het niet te vinden?
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (397).png
Bekeken: 1004
Grootte: 242,5 Kb
ID: 188795
    Guest01 in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
    Het is uiteindelijk allemaal wel gelukt hoor.
    Sandra, gewoon af en toe op je digitale fiets stappen en de omgeving (en evt nieuwe regels) verkennen.
    PIP is verleden tijd (dat heet vooruitgang).
    Webkabouter in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • SandraS
    antwoordde
    Enfin ik typete dat het dus gelukt is, maar dat het onoverzichtelijk is. Dat zou toch beter moeten kunnen, net als vroeger. Ik moest nu zoeken en speuren.
    SandraS in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • SandraS
    antwoordde
    Hev ik een heel bericht getypt, wirdt er 1 regel geplaatst.
    SandraS in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • SandraS
    antwoordde
    Het is uiteindelijk allemaal wel gelukt hoor.
    SandraS in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Een alias heeft geen wachtwoord.
    driepinter in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X