Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik mis de oude PIP

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ejanse
    antwoordde
    Inloggen op https://login.delta.nl en dan naar "zelf regelen" om te beginnen.
    Daar kun je in ieder geval het wachtwoord van je primaire mail adres wijzigen, hoe je het wachtwoord van een alias wijzigt zie ik zo even niet...
    ejanse in MijnDELTA

    Laat een reactie achter:


  • SandraS
    begon een topic Ik mis de oude PIP
    Ik mis de oude PIP
    Ik moest vandaag een wachtwoord wijzigen in Mijn Delta, van een mailadres. Mijn zoons mail was kennelijk misbruikt om een heleboel spam mee te versturen en daarom geblokkeerd. Dat was natuurlijk best even spannend, ik krijg zo'n mededeling niet dagelijks in elk geval.

    Persoonlijk vond ik het best lastig om te vinden waar ik die mailadressen kon beheren en een wachtwoord kon aanpassen. In the good old days had je je PIP, je Persoonlijke Informatie Pagina en daar kon ik altijd prima mee overweg. Geen gezoek, geen gespeur, ondersteunend gegoogle, hop naar je PIP en klaar. Maar dat was bij Zeelandnet. Ik vroeg me af of zoiets mooi overzichtelijks en duidelijks niet teruggebracht kan worden bij Delta.

    Of is het ergens, maar weet ik het niet te vinden?
    SandraS in MijnDELTA

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X