Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fantastisch

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fantastisch

    Mooi weer,het internet,gas water,en electrisch werkt als een tierelier.
    Wat wil een mens nog meer ???

    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

  • #2
    Weekend?

    Reageer


    • #3
      Niet zo veel hoor, ik zou met bijv. de jackpot van de Staatsloterij al hardstikke blij zijn!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
        Niet zo veel hoor, ik zou met bijv. de jackpot van de Staatsloterij al hardstikke blij zijn!
        een kinderhand is gauw gevuld

        Reageer


        • #5
          Zeker... met water!

          Op de Bluesroute in de Middelburgse wijk Mortiere ontstond vandaag een waterballet. Bij de aanleg van DELTA glasvezel is er een hoodwaterleiding geraakt, waardoor de wijk de hele middag zonder water zat.

          De DDoS-aanvallen zijn gelukkig gepauzeerd, maar zo raken we van de regen in de drup

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Zeker... met water!

            Op de Bluesroute in de Middelburgse wijk Mortiere ontstond vandaag een waterballet. Bij de aanleg van DELTA glasvezel is er een hoodwaterleiding geraakt, waardoor de wijk de hele middag zonder water zat.

            De DDoS-aanvallen zijn gelukkig gepauzeerd, maar zo raken we van de regen in de drup
            Aangezien ik van droge voeten hou, wordt ik dan toch liever geplaagd door bitjes en bytes..

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X