Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fout rekeningnummer op factuur, wel van juiste nummer geïncasseerd, Delta corrigeert niets, klaag al een jaar

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Er is 1 forum voor Delta, neem aan dat Delta Energie ook mee leest? Na drie jaar staan de gegevens van Zeelandnet, Delta Fiber, wel goed. Alleen van Delta Energie op 1 ding na. Mailen helpt niet, bellen helpt niet. Moet ik mijn verzoek maar uitprinten, om een steen doen en door de ruit flikkeren van het hoofdkantoor van Delta Energie? Gaat er dan iemand eindelijk dat rekeningnummer aanpassen op de factuur? Ik baal dat Delta Energie gewoon geen pleuris om haar klanten geeft.

Reageer

Delta energie is Vattenfall

Reageer

Oorspronkelijk gepost door FroukjeL Bekijk bericht
        Er is 1 forum voor Delta, neem aan dat Delta Energie ook mee leest? Na drie jaar staan de gegevens van Zeelandnet, Delta Fiber, wel goed. Alleen van Delta Energie op 1 ding na. Mailen helpt niet, bellen helpt niet. Moet ik mijn verzoek maar uitprinten, om een steen doen en door de ruit flikkeren van het hoofdkantoor van Delta Energie? Gaat er dan iemand eindelijk dat rekeningnummer aanpassen op de factuur? Ik baal dat Delta Energie gewoon geen pleuris om haar klanten geeft.
        Hi FroukjeL , ik kan mij goed voorstellen dat je deze actie overweegt, zou wel zonde zijn voor de steen (en de ruit eigenlijk ook wel). Zonder gekkigheid: via het forum kunnen helaas enkel gegevens van telecomdiensten worden ingezien vanuit e-mails naar forumbeheer@zeelandnet.nl. Het beste kun je via m.me/deltaenergie.nl/ een PB sturen in Facebook Messenger. DELTA Energie zal dit voor je in behandeling nemen.

Reageer

Nou na wat heen en weer gechat met Delta Energie blijkt dat ze het rekeningnummer op de factuur niet KUNNEN aanpassen! Alleen maar mijn contract opzeggen en dan een nieuw klantnummer met contract aanmaken. Uiteraard met alle kosten van dien. Terwijl ik 3 jaar geleden vroeg of het contract overnemen van mijn ex kon zonder problemen. Helaas, na 2 jaar was Delta Fiber zo ver dat alles klopte, maar Delta Energie kan het gewoon niet. Er zijn dus zulke incompetente programmeurs en zwakke IT afdeling, dat ze niet eens een rekeningnummer op de factuur kunnen aanpassen. Nogmaals, de website klopt, de incasso klopt, de factuur niet. Ik heb never nooit niet zo'n ongelofelijk debiele antwoorden gezien als de laatste tijd van Delta Energie. Ja, neem een nieuw klantnummer, en een vergoeding voor 200 uur telefoneren, mailen en chatten om alles geregeld te krijgen? Nooit een excuus, wat een ballentent, 1 IBAN in een database aanpassen. Kom op, je kan toch zonder echt veel problemen om de systemen heen even een SQL database aanpassen...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door FroukjeL Bekijk bericht
            Alleen maar mijn contract opzeggen en dan een nieuw klantnummer met contract aanmaken.
            als het energie-contract is afgelopen, kun je eenvoudig overstappen naar een andere, waarschijnlijk goedkopere, energielerancier.
            op die manier laat je deze ellende achter je en ontvang je doorgaans ook nog een welkomst bonus.

Reageer

FroukjeL =fred44nl;n185410] als het energie-contract is afgelopen, kun je eenvoudig overstappen naar een andere, waarschijnlijk goedkopere, energielerancier. op die manier laat je deze ellende achter je en ontvang je doorgaans ook nog een welkomst bonus.[/QUOTE]

Ook ik heb die ellende meegemaakt met Delta Energie, al is dit in mindere mate vergeleken met wat FroukjeL ondervindt.
              Mijn telefoonnummer, uit de tijd dat ik nog goedhorend was, krijg ik maar niet verwijderd uit mijn gegevens. Zit totaal vastgebakken in hun digitale structuur. Dit vastelijn-nummer van de KPN is al twintig jaar geleden opgezegd maar nog steeds wil Delta Energie mij contacteren via dat nummer i.v.m. een vraag van mij. Dan zeggen ze nog in een mailtje achteraf (dat werkt wel, gelukkig) dat ze, na verscheidene pogingen mij niet konden bereiken, sic !!
              En ook nu nog steeds komt er een melding vanuit Delta Energie dat ik mijn gegevens moet aanpassen. Dat heb ik allang opgegeven.
              En inderdaad, wat fred44nl ook voorstelt: gewoon doen. Uithuilen en opnieuw beginnen. Jammer van al je energie...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X