Nou, de naam zegt het al, ik heb Delta al vele malen afgelopen JAAR gebeld en gemaild, de incasso gaat van het juiste IBAN, maar op de factuur staat de IBAN van mijn ex. Delta reageert niet, doet geen moer, want ze krijgen hun geld. Wie o wie kan bij dit bedrijf nu eens zorgen dat als er een contractovername is, alle gegevens aangepast worden? Werkelijk zo debiel heb ik het niet mee gemaakt. Klantnummer K10037896. Dit speelt dus al sinds juli 2019!!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Fout rekeningnummer op factuur, wel van juiste nummer geïncasseerd, Delta corrigeert niets, klaag al een jaar
Samenvouwen
X
-
als je in MijnDelta kijkt, staat het daar wèl goed ??
je kunt een email sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
en je kunt ook via Facebook een bericht sturen naar Delta.
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtals je in MijnDelta kijkt, staat het daar wèl goed ??
je kunt een email sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
en je kunt ook via Facebook een bericht sturen naar Delta.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtje kunt een email sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FroukjeL Bekijk berichtKlantnummer K10037896
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
Hi FroukjeL, Je hebt een heel ander klantnummer dan het mijne. Dat heeft géén letter aan het begin en heeft 8 cijfers. Weet je zeker dat je bij Zeelandnet/Delta Fiber moet zijn?
en dat is tegenwoordig een apart bedrijf en heeft dus niks meer met Delta / Zeelandnet te maken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
een klantnummer met de letter K aan het begin, is van Delta Eniergie.
en dat is tegenwoordig een apart bedrijf en heeft dus niks meer met Delta / Zeelandnet te maken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Bespaar je de moeite om te mailen naar forumbeheer. Op verzoek vorige week gemaild naar forumbeheer, wederom niets meer gehoord.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtStop 's met die negatieve reacties
Bovendien is het zo dat het toch niet zo vreemd is dat ik zo reageer hier op het forum. Als een moderator (TimE) mij vraagt om te mailen naar forumbeheer en vervolgens wordt er met die mail niets gedaan en hoor ik niets meer (tot twee maal toe) moet ik ze dan een een compliment gaan geven?
Reageer
-
We zijn tenminste weer goed op weg,naar het " vroegere " Forum van Zeelandnet.
Ga zo door,en vandaag of morgen wordt dit Forum weer in De Schelde gekieperd.
Reageer
-
Bespaar je de moeite om te mailen naar forumbeheer. Op verzoek vorige week gemaild naar forumbeheer, wederom niets meer gehoord.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
Ik heb je mail er ook bij gepakt voor de upload snelheid en ik zie inmiddels dat je al een nieuw modem hebt. Kan dat kloppen?
Reageer
-
Ja dat klopt, dat modem heb ik al meer dan een half jaar. Maar de uploadsnelheid haal ik niet.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer