Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fout rekeningnummer op factuur, wel van juiste nummer geïncasseerd, Delta corrigeert niets, klaag al een jaar

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fout rekeningnummer op factuur, wel van juiste nummer geïncasseerd, Delta corrigeert niets, klaag al een jaar

    Nou, de naam zegt het al, ik heb Delta al vele malen afgelopen JAAR gebeld en gemaild, de incasso gaat van het juiste IBAN, maar op de factuur staat de IBAN van mijn ex. Delta reageert niet, doet geen moer, want ze krijgen hun geld. Wie o wie kan bij dit bedrijf nu eens zorgen dat als er een contractovername is, alle gegevens aangepast worden? Werkelijk zo debiel heb ik het niet mee gemaakt. Klantnummer K10037896. Dit speelt dus al sinds juli 2019!!

  • #2
    als je in MijnDelta kijkt, staat het daar wèl goed ??

    je kunt een email sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    en je kunt ook via Facebook een bericht sturen naar Delta.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      als je in MijnDelta kijkt, staat het daar wèl goed ??

      je kunt een email sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
      en je kunt ook via Facebook een bericht sturen naar Delta.
      Ja, het rekeningnummer staat overal in mijn gegevens goed, BEHALVE op de factuur! Ik heb Delta iedere maand gebeld of gemaild, steeds zeggen ze het komt goed, alleen op mail reageren ze niet meer, ze kunnen het schijnbaar niet oplossen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        je kunt een email sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
        Bespaar je de moeite om te mailen naar forumbeheer. Op verzoek vorige week gemaild naar forumbeheer, wederom niets meer gehoord.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door FroukjeL Bekijk bericht
          Klantnummer K10037896
          Hi FroukjeL, Je hebt een heel ander klantnummer dan het mijne. Dat heeft géén letter aan het begin en heeft 8 cijfers. Weet je zeker dat je bij Zeelandnet/Delta Fiber moet zijn?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht

            Hi FroukjeL, Je hebt een heel ander klantnummer dan het mijne. Dat heeft géén letter aan het begin en heeft 8 cijfers. Weet je zeker dat je bij Zeelandnet/Delta Fiber moet zijn?
            een klantnummer met de letter K aan het begin, is van Delta Eniergie.
            en dat is tegenwoordig een apart bedrijf en heeft dus niks meer met Delta / Zeelandnet te maken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              een klantnummer met de letter K aan het begin, is van Delta Eniergie.
              en dat is tegenwoordig een apart bedrijf en heeft dus niks meer met Delta / Zeelandnet te maken.
              Alleen op Twitter het profiel aanpassen lukt ze ook niet: https://twitter.com/deltanl

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                Bespaar je de moeite om te mailen naar forumbeheer. Op verzoek vorige week gemaild naar forumbeheer, wederom niets meer gehoord.
                Stop 's met die negatieve reacties, bovendien schiet FroukjeL daar helemaal niks mee op.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                  Stop 's met die negatieve reacties
                  hillebregt Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer, ik heb jou niet nodig om mij te vertellen hoe ik mag reageren.

                  Bovendien is het zo dat het toch niet zo vreemd is dat ik zo reageer hier op het forum. Als een moderator (TimE) mij vraagt om te mailen naar forumbeheer en vervolgens wordt er met die mail niets gedaan en hoor ik niets meer (tot twee maal toe) moet ik ze dan een een compliment gaan geven?

                  Reageer


                  • #10
                    We zijn tenminste weer goed op weg,naar het " vroegere " Forum van Zeelandnet.
                    Ga zo door,en vandaag of morgen wordt dit Forum weer in De Schelde gekieperd.
                    Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.

                    Reageer


                    • #11
                      FroukjeL, dat dit toevallig over DELTA Energie of DELTA Fiber? Of misschien allebei. Kun je dan een mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl. Dan pak ik dit direct voor je op!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                        Bespaar je de moeite om te mailen naar forumbeheer. Op verzoek vorige week gemaild naar forumbeheer, wederom niets meer gehoord.
                        Ik heb je mail er ook bij gepakt voor de upload snelheid en ik zie inmiddels dat je al een nieuw modem hebt. Kan dat kloppen?

                        Reageer


                        • #13
                          Er zijn eindeloos veel voorbeelden van e-mails aan forumbeheer die spontaan foetsie zijn.. inderdaad verspilde moeite

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

                            Ik heb je mail er ook bij gepakt voor de upload snelheid en ik zie inmiddels dat je al een nieuw modem hebt. Kan dat kloppen?
                            Ja dat klopt, dat modem heb ik al meer dan een half jaar. Maar de uploadsnelheid haal ik niet.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                              Ja dat klopt, dat modem heb ik al meer dan een half jaar. Maar de uploadsnelheid haal ik niet.
                              en je bent niet de enige

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X