Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Volume regeling NIET AANWEZIG bij gebruik Delta Tv App en Chromecast

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Volume regeling NIET AANWEZIG bij gebruik Delta Tv App en Chromecast

    Is het u al opgevallen dat een essentieel onderdeel als Volumeverandering NIET in de Delta TV app zit.
    Bij alle Apps die ik gebruik, zoals NLziet, You Tube, Google Chrome, Videoland, Netflix, Ziggo Go en ga zo maar door, daar kun je als je gaat streamen en je app koppelt met Chromecast het volume regelen in die App.
    BIJ DELTA TV APP IS DIT NIET BESCHIKBAAR, zodat je gelijk weer een andere afstandsbediening moet zoeken om de TV zachter te zetten.
    Sorry maar dat is NIET GEBRUIKSVRIENDELIJK en zou dat dan ook graag zien dat dit in de Delta TV app erbij wordt geprogrammeerd.
    Wat is eigenlijk de reden waarom het er niet op zit?
    Graag deze functie doorgeven aan de App bouwers en de klanten van Delta ter wille zijn bij dit gemak.
    Graag een uitleg over dit probleem.

  • #2
    Ik geloof niet dat dit als een groot probleem gezien wordt. Afstandsbediening zoeken? Kom op zeg, die heb je toch gewoon bij de hand. Beetje zeuren over niks dit.

    Reageer


    • #3
      Of je hebt een iPhone maar op Android zit deze functie gewoon wanneer je op het Chromecast icoon tikt.

      Reageer


      • #4
        Dan zal dit inderdaad niet op de iPhone app zitten, des te meer voor Delta om het ook voor de iPhone dan aan te passen in een update.

        Reageer


        • #5
          Bij de Android app kun je de up/down toetsjes gebruiken die op de zijkant van het apparaat zitten, (Bij mijn Samsung telefoon en Huawei tablet werkt dat) waarvan je streamt. Bij het streamen naar de tv (Philips) zie ik daar het volume veranderen op het scherm, bij het bedienen van de toetsen. Werkt dat niet op een iPhone?

          Reageer


          • #6
            Ik begrijp de frustratie (gebruik van HOOFDLETTERS en twee topics over hetzelfde aanmaken en tegelijk: probeer te relativeren.
            Als je wilt dat DELTA hier verbetering in aanbrengt raad ik je aan om het vriendelijk via de klantenservice e-mail door te geven. Dat komt denk ik sneller bij de juiste afdeling terecht.

            Reageer


            • #7
              Hi Deltaforumrobert Bij gebruik van een iOS device kunnen momenteel enkel de volumebuttons worden gebruikt. Er zit in de app momenteel volumeregeling verwerkt. Ik ga dit voor je aankaarten.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X