Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kloppen de gegevens wel in Mijn Delta ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kloppen de gegevens wel in Mijn Delta ?

    Ik ben sinds van de week klant bij Delta op glasvezel.
    Op het moment van ingang van mijn abonnement zijn de internetsnelheden al verhoogd.
    Ik heb gekozen voor de middelste snelheid, deze is 400 mbs.
    Als ik inlog op mijn Delta staat daar tot mijn grote verbazing 250 mbs.
    Hoe kan dit? Wordt mijn Delta niet goed bijgehouden? Wordt dit nog aangepast?
    Ik heb ook een brief ontvangen per post waarin staat dat ik drie maanden de hoogste snelheid heb.
    Daarin is heel sneaky 1000 mbs doorgehaald. Wat is Delta nu allemaal aan het rommelen?

    Kan de moderator hier mij duidelijkheid over verschaffen?

  • #2
    Dat ziet er heel amateuristisch uit. Lijkt wel het tijdperk van de typemachine.

    Reageer


    • #3
      wat komt er uit als je een snelheidstest doet ??

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        wat komt er uit als je een snelheidstest doet ??
        ...duurt ff want hij is de mbt'jes aan het tellen :-)
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Rinus, je kan hier wel lacherig over doen, maar wat vind jij van een brief waarin 1000 mbs per seconde is doorgehaald met kruisjes?

          Dit is toch echt de hoogste snelheid volgens de website van Delta glasvezel.

          Reageer


          • #6
            Probeer eens : https://www.delta.nl/internet/speedtest/

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
              Rinus, je kan hier wel lacherig over doen, maar wat vind jij van een brief waarin 1000 mbs per seconde is doorgehaald met kruisjes?
              ja, maar, doe nou es een speedtest

              https://delta.speedtestcustom.com

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Dit is toch echt de hoogste snelheid volgens de website van Delta glasvezel.
                Doe eens een speedtest met kabel verbonden op je modem.


                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Wuif jij slechte communicatie van een bedrijf naar een klant weg met ja, Rinus? De meesten die zo reageren kunnen zich niet verplaatsen in een klant en paraderen alles weg onder het mom van. Het probleem wordt gemaskeerd met wedervragen en wordt niet aangepakt.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Wuif jij slechte communicatie van een bedrijf naar een klant weg met ja, Rinus? De meesten die zo reageren kunnen zich niet verplaatsen in een klant en paraderen alles weg onder het mom van. Het probleem wordt gemaskeerd met wedervragen en wordt niet aangepakt.
                    er zijn 2 problemen:

                    1.
                    er wordt getwijfeld aan de snelheid.
                    dat kun je gemakkelijk zelf even testen.

                    2.
                    er is een communicatie probleem.
                    ja, dat klopt en dat wisten we al.

                    maar wat is nu belangrijker ??

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Wuif jij slechte communicatie van een bedrijf naar een klant weg met ja, Rinus? De meesten die zo reageren kunnen zich niet verplaatsen in een klant en paraderen alles weg onder het mom van. Het probleem wordt gemaskeerd met wedervragen en wordt niet aangepakt.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X