Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta energie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta energie

    lukt mij sinds dec 2019 niet meer om in te loggen bij delta energie wel internet tv bellen,na vele malen bellen ongeveer 20 keer nog steeds niet geholpen.
    Mijn vrouw belde vandaag weer en er zou weer een melding van gemaakt worden en werd ook nog effe verteld dat ze het erg druk hadden.

  • #2
    Okay, maar wat is nu precies je vraag voor het forum?

    Reageer


    • #3
      het probleem is, dat de forumbeheerders geen toegang hebben tot de gegevens van Delta-Energie.
      immers, Delta-Fiber en Delta-Energie zijn tegenwoordig 2 volledig gescheiden bedrijven.

      Reageer


      • #4
        Volgens mij kun je heel gemakkelijk switchen tussen Telecom en Energie. Je hoeft alleen maar rechtsboven op je profiel te klikken en dan zie je een menu. Althans bij mij werkt dat prima.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mlocknisse Bekijk bericht
          lukt mij sinds dec 2019 niet meer om in te loggen bij delta energie wel internet tv bellen,na vele malen bellen ongeveer 20 keer nog steeds niet geholpen.
          Mijn vrouw belde vandaag weer en er zou weer een melding van gemaakt worden en werd ook nog effe verteld dat ze het erg druk hadden.
          Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met DELTA Energie via e-mail: [email protected] of bellen naar: 0118 22 55 00. De website van DELTA Energie vind je hier: bit.ly/2QPgVr2.
          Zij helpen je graag verder. Zoals al aangegeven door fred44nl hebben wij geen inzage in de energie gegevens.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X