Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Energie en Delta Fiber

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Energie en Delta Fiber

    Sinds kort is alles administratief gesplitst.
    In Mijn Delta zie je de gekoppelde klantennummers.

    Nu is dit Forum het Forum voor ZeelandNet.
    In het verleden konden hier ook vragen gesteld worden over Energie.

    Zou het ook niet handig zijn, als er een apart Forum voor Energie kwam?
    Nu moet je alles vragen via mailtje of chat.

  • #2
    Scherp! Ik sluit me bij deze suggestie aan: Een apart kopje/hoofdstuk onder het forum-hoofdmenu voor Energie.

    Reageer


    • #3
      Onderhand zouden ze het forum wel kunnen hernoemen in Delta Fiber forum, daar er mensen van ZeelandNet,Caiway en deltaglasvezel.nl op zitten.


      Maar goed dit haalt natuurlijk niets uit voor deltaenergie.nl.
      Laatst bewerkt door driepinter; 18 Dec 2019, 18:19.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Scherp! Ik sluit me bij deze suggestie aan: Een apart kopje/hoofdstuk onder het forum-hoofdmenu voor Energie.
        ja, maar dat was er toch ??
        maar nu niet meer.
        of vergis ik me ??

        Ptrol
        Goed idee !!!

        driepinter

        Reageer


        • #5

          driepinter

          Reageer


          • #6
            fred44nl

            De categorie Energie is inderdaad nu afgevoerd.

            Dan kan het inderdaad ook nog gewoon Delta forum genoemd worden waar deltaenergie.nl dan ook onder valt.
            Laatst bewerkt door driepinter; 18 Dec 2019, 18:19.

            Reageer


            • #7
              [QUOTE=driepinter;n179715
              Dan kan het inderdaad ook nog gewoon delta forum genoemd worden waar deltaenergie.nl dan ook onder valt. [/QUOTE]


              ja,ja,ja
              maar als het 2 aparte bedrijven zijn of worden, dan krijg je daar toch weer een probleem.

              Reageer


              • #8
                Dat zou ook kunnen, maar dan moet er wel een Moderator zijn van Delta Energie zelf die er regelmatig opkijkt en de vragen beantwoordt en het aangekaarte oppakt.




                Afdoen met stuur maar een mailtje, is een lange weg.
                Soms blijft een antwoord wel een week onderweg.
                Een Forum wordt geacht directer te zijn.

                Reageer


                • #9
                  Aangezien dit forum alleen nog voor Zeelandnet (Delta- fiber) is, zal hier niet beslist kunnen worden over toevoegen van energie. Delta-energie zal moeten beslissen of ze nog wel een forum willen en zo ja, of dat met dit forum wordt samengevoegd.
                  De vraag hier stellen is dus denk ik de verkeerde plaats..

                  Reageer


                  • #10
                    DELTA Energie en DELTA Fiber Nederland zijn gesplitst van elkaar. Het is helaas niet mogelijk meer voor ons om vragen over de energie producten te beantwoorden sinds de splitsing. Wij hebben geen inzage meer in deze gegevens.
                    Voor vragen over de energieproducten wil ik vragen contact op te nemen met DELTA Energie

                    Reageer


                    • #11
                      Delta energie is feitelijk nu Vattenfall. Heeft niks meer met Deltafiber te maken.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                        DELTA Energie en DELTA Fiber Nederland zijn gesplitst van elkaar. Het is helaas niet mogelijk meer voor ons om vragen over de energie producten te beantwoorden sinds de splitsing. Wij hebben geen inzage meer in deze gegevens.
                        Voor vragen over de energieproducten wil ik vragen contact op te nemen met DELTA Energie
                        Hierover is inmiddels ook een mailtje de deur uitgegaan.

                        Ik heb de ervaring dat je het beter op een Forum kan aankaarten, dan is het openbaar.
                        Via Mail ( zeker bij Delta Energie werkt zeer traag ).


                        Reageer


                        • #13
                          Ik verwacht niet dat er op korte termijn ook een 'delta energie' forum komt.
                          Energie zaken zijn ook niet langer inzichtelijk door 'telecom' medewerkers.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X