Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email aanpassen in mijn overzicht -> mijn contactgegevens

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email aanpassen in mijn overzicht -> mijn contactgegevens

    Hallo, ik kan in mijn overzicht -> mijn contactgegevens mijn email niet aanpassen. Als ik in het pop-up venster mijn email adres aanpas en op opslaan klik, krijg ik een foutmelding, data is niet opgeslagen. Ik heb dit reeds via [email protected] en via het forumbeheer gemeld, echter ik krijg geen reactie terug. Ik ben hier al enige maanden mee bezig...

  • #2
    probeer het maar es via Facebook

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      probeer het maar es via Facebook
      Wat is dan nog de toegevoegde waarde van dit forum?

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Wat is dan nog de toegevoegde waarde van dit forum?
        een forum is een openbare discussie, waar mensen elkaar proberen te helpen.
        iemand met een soortgelijk probleem kan hier dan mogelijk een antwoord winden.
        maar ja, als je een specifiek probleem hebt en je vindt hier een oplossing, dan is er Facebook en/of Twitte.

        Reageer


        • #5
          Ach, forumbeheer reageert hier ook niet, dus inderdaad, forum is niet nodig.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door FroukjeL Bekijk bericht
            Ach, forumbeheer reageert hier ook niet, dus inderdaad, forum is niet nodig.
            ... en je socmed profiel wordt daarmee aangevuld met je handel en wandel op energie- en tvgebied. Lang leve de openbaarheid van gegevens (.not).
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              FroukjeL Alle berichten van afgelopen weekend gericht aan [email protected] hebben vanmorgen een reactie mogen ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                FroukjeL Alle berichten van afgelopen weekend gericht aan [email protected] hebben vanmorgen een reactie mogen ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag.
                Helaas, niks...

                Reageer


                • #9
                  Kan je de e-mail nog eens sturen naar [email protected] samen met een link naar dit forum bericht. Dan kijk ik dit verder voor je na.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X