Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

transparantie naar klant is wel zo gewenst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • transparantie naar klant is wel zo gewenst

    Ik ben pas weer terug bij zeelandnet.
    Afspraak was dat de eerste 4 maanden gratis is.
    Verbazing was groot via delta energie een acceptgiro te ontvangen.
    Gebeld dus waar dat voor is.
    Werd me met de nodige inspanning verteld dat ik daarvoor naar zeelandnet moet bellen.
    Andere b.v. zal ik het maar noemen. Dit tel. nr. stond niet op de brief vermeld.
    Uiteindelijk bleek het om een fout te gaan...
    Men zal het corrigeren en me op de hoogte houden.
    Waarom men zelf is overgegaan van automatische incasso naar acceptgiro versturen is me een raadsel.
    Hierbij een verzoek om het de klanten duidelijk te maken waar men contact moet opnemen.Het juiste tel. nr. dus graag vermelden.
    Liever nog dit soort fouten te voorkomen.
    Dat scheelt de klant weer een half uur bellen en daarbij de irritatie.

  • #2
    Bij Delta is het simpel. Als de klant binnen is, is ie binnen en hoeven ze niet meer zo hun best te doen.

    Reageer


    • #3
      spectrum ik ben het inderdaad wel eens dat het juiste telefoon nummer wel zo handig is ! En afspraak is afspraak , ook daar ben ik mee eens !

      Helaas is wat Kwek zegt ook wel weer waar, maar dat is wel bij de meeste energie bedrijven en of telecom bedrijven.

      Als de klant binnen is, is de dankbaadankbaarheid wat minder. Moet ik er gelijk bij zeggen dat DELTA op dit moment al wel wat vriendelijker is geworden , en wat behulpzaamer , en ja het kan altijd beter maar ze zijn wel op de goeide weg, als je kijkt waar ze vandaan komen een aantal jaar geleden was het echt drama !!!!!

      ???????
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
        Ik ben pas weer terug bij zeelandnet.
        Afspraak was dat de eerste 4 maanden gratis is.
        Verbazing was groot via delta energie een acceptgiro te ontvangen.
        Gebeld dus waar dat voor is.
        Werd me met de nodige inspanning verteld dat ik daarvoor naar zeelandnet moet bellen.
        Andere b.v. zal ik het maar noemen. Dit tel. nr. stond niet op de brief vermeld.
        Uiteindelijk bleek het om een fout te gaan...
        Men zal het corrigeren en me op de hoogte houden.
        Waarom men zelf is overgegaan van automatische incasso naar acceptgiro versturen is me een raadsel.
        Hierbij een verzoek om het de klanten duidelijk te maken waar men contact moet opnemen.Het juiste tel. nr. dus graag vermelden.
        Liever nog dit soort fouten te voorkomen.
        Dat scheelt de klant weer een half uur bellen en daarbij de irritatie.
        Ik zie dat je hierover telefonisch contact met ons hebt gehad en dat dit verder voor je wordt uitgezocht waardoor dit mis is gegaan. Mijn collega neemt nog telefonisch contact met je op. Excuses voor het ongemak.

        Reageer


        • #5
          zoals het er nu uitziet zeg ik het abonnement weer direct op.
          Zojuist weer een half uur met zeelandnet gebeld.
          Gevraagd naar de onduidelijke mail die door hen is verstuurd waar ik niets van snap.
          Volgens zeelandnet klopt de factuur toch echt.
          De eerste 4 maanden gratis zoals mij is verkocht en dus dien je 25,50 per maand af te tikken.
          Snapt u het nog?
          Of ik deltafiber weer wilde bellen. Het kast naar de muur verhaal dus.
          Dat ga ik zeker vanmiddag doen maar dan om het op te zeggen.
          Technisch werkt het zover prima maar administratief is het een grote en onduidelijk puinzooi.
          Als de verkopende medewerker toezegt 4 maanden gratis dan houd ik ze hier aan.
          Indien dit niet helemaal gratis blijkt te zijn dan dient men dit te vermelden en dergelijke fouten niet op de klant afschuiven.
          Netjes excuses aangeboden door hen ivm. de onduidelijkheid maar daar koop ik niets voor als men niet bereid is om dit netjes en volgens afspraak (!!) op te lossen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
            zoals het er nu uitziet zeg ik het abonnement weer direct op.
            Zojuist weer een half uur met zeelandnet gebeld.
            Gevraagd naar de onduidelijke mail die door hen is verstuurd waar ik niets van snap.
            Volgens zeelandnet klopt de factuur toch echt.
            De eerste 4 maanden gratis zoals mij is verkocht en dus dien je 25,50 per maand af te tikken.
            Snapt u het nog?
            Of ik deltafiber weer wilde bellen. Het kast naar de muur verhaal dus.
            Dat ga ik zeker vanmiddag doen maar dan om het op te zeggen.
            Technisch werkt het zover prima maar administratief is het een grote en onduidelijk puinzooi.
            Als de verkopende medewerker toezegt 4 maanden gratis dan houd ik ze hier aan.
            Indien dit niet helemaal gratis blijkt te zijn dan dient men dit te vermelden en dergelijke fouten niet op de klant afschuiven.
            Netjes excuses aangeboden door hen ivm. de onduidelijkheid maar daar koop ik niets voor als men niet bereid is om dit netjes en volgens afspraak (!!) op te lossen.

            Reageer


            • #7
              Is eigenlijk voor het eerst dat DELTA openlijk ergens op reageert, top top, maar volgens de wet mag dit niet !

              Dus delta Ferry top dat je uitleg geeft , maar volgens de wet op de privacy mag het niet nu zien wij welke abb de persoon heeft en welke korting hij daarbij heeft gekregen !

              Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

              Reageer


              • #8
                Dominique De kosten voor de verschillende abonnementen zijn voor elke klant hetzelfde. Ook worden er geen klantgegevens openbaar gecommuniceerd.

                Reageer


                • #9
                  Het is zeker niet mijn streven geweest om mij negatief uit te laten over delta.
                  Ik ben en blijf echter van mening dat het allemaal ontzettend onduidelijk is en ik hier nog altijd echt boos over ben.
                  Totdat ik twee jaar geleden vertrok werd automatisch het afgesproken bedrag in 1 keer volledig afgeschreven.
                  Dit is wat de concurrentie ook doet en dat is wel zo duidelijk en overzichtelijk.
                  Nu ik terug ben wordt je met gegoochel van getallen om de oren geslagen omdat men het liever lastiger dan eenvoudiger maakt door de bedragen te splitsen.
                  Voor Delta is het zo wordt beweert heel eenvoudig. Er wordt weliswaar vriendelijk en zeer geduldig uitgelegd dat het aparte bv's betreft waardoor het is geplitst.
                  En Delta gaat er vanuit dat iedereen dit ook zo eenvoudig vindt , hiervan op de hoogte is en iedereen het vanzelfsprekend ook snapt.
                  Het gaat al mis met het verkooppraatje waarin dit niet wordt vermeld.
                  Hierin wordt dus ook verzuimd om de mensen op juiste wijze en volledig te informeren.
                  Wanneer in dit gesprek dit wel wordt vernoemd begrijp je dat 4 maanden gratis niet 4 maanden geen kosten betekent.
                  Het lijkt me dat Delta ook dit wettelijk verplicht is om dit te vertellen. Dit samen met idd. het openbaar benoemen van mijn abonnement wat toch niet de bedoeling kan zijn is er voor Delta wel wat werk aan de winkel.

                  Ik wil echter nogmaals benoemen dat men wel vriendelijk is en geduldig om uitleg te geven. Uit ervaring elders kan en durf ik te stellen dat dit elders wel eens anders is...
                  Zo werd ik eens uitgescholden door klantenservice bij de concurrent wat dus het einde betekende van de overeenkomst. Of men verbrak de verbinding gewoon omdat men het niet wist...
                  De laatste 9 maanden heb ik vrijwel niet zonder storingen tv kunnen kijken bij een andere concurrent.
                  En ik weet dat er bij Zeelandnet ook wel eens een storing kan zijn maar mijn ervaring is dat dit geen 9 maanden lang duurt. In dit opzicht scoort men dus veel beter naar mijn ervaring.

                  Reageer


                  • #10
                    Het lijkt wel de manier van fout factureren van Caiway! Heel herkenbaar allemaal.
                    Maak je borst maar nat !

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X