Ik ben pas weer terug bij zeelandnet.
Afspraak was dat de eerste 4 maanden gratis is.
Verbazing was groot via delta energie een acceptgiro te ontvangen.
Gebeld dus waar dat voor is.
Werd me met de nodige inspanning verteld dat ik daarvoor naar zeelandnet moet bellen.
Andere b.v. zal ik het maar noemen. Dit tel. nr. stond niet op de brief vermeld.
Uiteindelijk bleek het om een fout te gaan...
Men zal het corrigeren en me op de hoogte houden.
Waarom men zelf is overgegaan van automatische incasso naar acceptgiro versturen is me een raadsel.
Hierbij een verzoek om het de klanten duidelijk te maken waar men contact moet opnemen.Het juiste tel. nr. dus graag vermelden.
Liever nog dit soort fouten te voorkomen.
Dat scheelt de klant weer een half uur bellen en daarbij de irritatie.
Afspraak was dat de eerste 4 maanden gratis is.
Verbazing was groot via delta energie een acceptgiro te ontvangen.
Gebeld dus waar dat voor is.
Werd me met de nodige inspanning verteld dat ik daarvoor naar zeelandnet moet bellen.
Andere b.v. zal ik het maar noemen. Dit tel. nr. stond niet op de brief vermeld.
Uiteindelijk bleek het om een fout te gaan...
Men zal het corrigeren en me op de hoogte houden.
Waarom men zelf is overgegaan van automatische incasso naar acceptgiro versturen is me een raadsel.
Hierbij een verzoek om het de klanten duidelijk te maken waar men contact moet opnemen.Het juiste tel. nr. dus graag vermelden.
Liever nog dit soort fouten te voorkomen.
Dat scheelt de klant weer een half uur bellen en daarbij de irritatie.
Reageer