Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meterstanden opname/doorgeven

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Meterstanden opname/doorgeven

    Vorige week is er " iemand " geweest om de meterstanden op te nemen.
    Nu een week later,krijg ik alsnog een kaart om de meterstanden door te geven.
    Wie o wie is er dan vorige week in mijn huis geweest om mijn meterstanden op te nemen ?????

  • #2
    Is dit geen kaart voor het water van Evides en wellicht voige week voor energie van Delta of omgekeerd, jan?

    Reageer


    • #3
      Volgens mij komen ze steekproefsgewijs de meterstand opnemen, bij ons althans moest je ook zelf de meterstanden nogmaals doorgeven

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jan
        Vorige week is er " iemand " geweest om de meterstanden op te nemen.
        Nu een week later,krijg ik alsnog een kaart om de meterstanden door te geven.
        Wie o wie is er dan vorige week in mijn huis geweest om mijn meterstanden op te nemen ?????
        Jouw meterstanden kunnen ook door de regionale netbeheerder opgenomen worden.

        Je krijgt van ons uiterlijk 8 weken voordat wij de jaarnota opmaken een meterstandenkaart met een opnamekenmerk. Hiermee geef je de meterstanden aan ons door voor jouw jaarnota.

        De regionale netbeheerder (verantwoordelijk voor de elektriciteit- en gasaansluiting) neemt minimaal eenmaal in de drie jaar de meterstanden op van meters die niet op afstand uitleesbaar zijn. Binnen de Nederlandse energiemarkt is een scheiding tussen de verantwoordelijkheden van de leverancier en netbeheerder. Hierdoor kan het voorkomen dat het collecteren van de meterstanden onafhankelijk van elkaar plaatsvindt.

        Reageer


        • #5
          Ik zelf was aan het werk,maar volgens mij was het wel iemand van Delta.
          Vroeger was het inderdaad zo,dat je eerst de kaart kreeg,en daarna kwam de meteropnemr.
          Nu is het blijkbaar andersom.
          Beetje vreemd allemaal,je zou toch zeggen ,als de meteropnemer geweest dat je de standen niet meer kan door geven.
          Maar ik heb ze gisteren alsnog door gegeven,en dan krijg je een bedankje dat je de standen hebt door gegeven.
          Waar zijn dan de meterstanden,van deze meneer die binnen is geweest ???
          Heb deze vraag ook bij Delta neergelegd,en hoop hier toch een antwoord op te krijgen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jan
            Ik zelf was aan het werk,maar volgens mij was het wel iemand van Delta.
            Vroeger was het inderdaad zo,dat je eerst de kaart kreeg,en daarna kwam de meteropnemr.
            Nu is het blijkbaar andersom.
            Beetje vreemd allemaal,je zou toch zeggen ,als de meteropnemer geweest dat je de standen niet meer kan door geven.
            Maar ik heb ze gisteren alsnog door gegeven,en dan krijg je een bedankje dat je de standen hebt door gegeven.
            Waar zijn dan de meterstanden,van deze meneer die binnen is geweest ???
            Heb deze vraag ook bij Delta neergelegd,en hoop hier toch een antwoord op te krijgen.
            Die zijn er ook nog, maar dit is een controle vanuit de netbeheerder. Deze worden natuurlijk wel netjes geregistreerd.
            Dat jij de meterstanden ook kan doorgeven, lijkt mij alleen maar fijn.

            Mocht je de meteropnemer niet vertrouwen.. Deze dragen altijd netjes legitimatie met zich mee. Als je in Zeeland woont is de netbeheerder en dus ook de meteropnemer van Enduris.

            Reageer


            • #7
              Elk jaar wordt in Begin November de meterstanden opgenomen ,of een kaart in de bus
              Dit jaar nog Taal nog Teken gehoord van Delta
              Kunt u mij een advies geven
              Heb geen slimme meter
              Laatst bewerkt door koekeroe; 22 Nov 2018, 11:47.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                Elk jaar wordt in Begin November de meterstanden opgenomen ,of een kaart in de bus
                Dit jaar nog Taal nog Teken gehoord van Delta
                Kunt u mij een advies geven
                Heb geen slimme meter
                Beste Koekeroe,

                Mijn advies is om onderstaande stappen te doorlopen als je geen meterstanden kaart hebt ontvangen.
                Klik Hier.

                Je kan ook een e-mailsturen met je klantnummer naar [email protected] dan kijk ik het even voor je na.

                Reageer


                • #9
                  Dank je wel Edwin,ik stuur een bericht
                  ??????Groet Koekeroe

                  Reageer


                  • #10
                    Beste koekeroe,

                    Bedankt voor de e-mail. Deze is inmiddels beantwoord.

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Edwin
                      Nog steeds geen Meter opname geweest,of opname kenmerk in de bus
                      Het is nu 2 December, in het Weekend komen ze niet,dus wachten op Volgende week?????????????
                      heb nu ook weer een bericht gekregen ,dat ik de meteropname;s ze maar moet opsturen van Ferry
                      en die zou er dan voor zorgen ,dat ze op de plaats komen
                      Ik wil dit opsturen maar wel zelf via een opname kenmerk wat ik zelf invul,en waar ik kan zien wat mijn gebruik was
                      Deze site om het zelf in te vullen is er niet voor niks
                      Maar men wil me blijkbaar dwingen ,om een slimme meter te nemen,wat ik niet doe ,voor het verplicht is
                      Mijn mening over Delta is ,dat het Bedrijf steeds verder afglijdt,en niet ten goede van de klant
                      evenals ik om een aanbod heb gevraagd,voor vast te zetten,heb er een screen bij gedaan,wat ik ga betalen als ik overstap
                      Ben toch al 40 jaar klant bij Delta, Heb daar ook geen antwoord op gekregen
                      Groet Koekeroe

                      Reageer


                      • #12
                        Beste Koekeroe,

                        Je hebt van ons een e-mail gehad over zowel het aanbod als over de meterstanden.

                        Reageer


                        • #13
                          Dag Edwin ,niet met een opname kenmerk

                          Reageer


                          • #14
                            En op een aanbod heb ik niks gehad Edwin
                            Het gaat over GAS EN Licht ,niet over Internet telefonie en TV
                            Gr Koekeroe
                            Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Dec 2018, 16:31.

                            Reageer


                            • #15
                              Meteropnemer is geweest,en probleem ook bekend Waarom?
                              Misschien als dit probleem op de site stond,had je van mij deze reactie niet gehad
                              Maar nog steeds geen aanbod gehad
                              Gr Koekeroe

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X