Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten E-mail-scan / Spamfilter bij verlagen abonement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kosten E-mail-scan / Spamfilter bij verlagen abonement

    Beste,

    Het zou fijn zijn geweest als het inzichtelijker was dat men geld moet betalen voor deze diensten zodra men het abonnement verlaagt op mijnDelta . Ik heb het nu uitgezet per 1-6-2018. Scheelt weer 2 euro per maand.

    En nee dit is geen smeekbede om die 2 euro terug te krijgen die mogen jullie houden, maar een verzoek om het duidelijker naar mensen toe te maken.

  • #2
    Ja er is behalve snelheid ook verschil in inhoud.
    Zo zie je ook niet duidelijk vermeld staan dat het aantal mailaccounts ook wijzigt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MpvD
      Beste,

      Het zou fijn zijn geweest als het inzichtelijker was dat men geld moet betalen voor deze diensten zodra men het abonnement verlaagt op mijnDelta . Ik heb het nu uitgezet per 1-6-2018. Scheelt weer 2 euro per maand.

      En nee dit is geen smeekbede om die 2 euro terug te krijgen die mogen jullie houden, maar een verzoek om het duidelijker naar mensen toe te maken.
      Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          stuur een email naar [email protected]
          vermeld klantnummer en het probleem.

          Reageer


          • #6
            Beste MpvD, Bedankt voor je e-mail, Je hebt inmiddels per e-mail een antwoord ontvangen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X