Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email opnieuw aanmaken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email opnieuw aanmaken

    In Mijn Delta wil ik een eerder verwijderd mailadres opnieuw aanmaken.

    Het is nu 3 uur later, maar ik krijg nog steeds de melding: E-mailadres is reeds in gebruik.

    Hoeveel tijd moet er dan min. zitten tussen verwijderen en opnieuw aanmaken?

  • #2
    Verschilt nog wel eens maar binnen 2 uur moet dit toch echt wel in orde zijn hoor en zelfs soms binnen 5 minuten he.

    Reageer


    • #3
      [img]b6f4ebfb-4533-436f-8bbe-0e0907642909.jpg[/img]

      In dit geval echt niet.
      Nu inmiddels bijna 4 uur verstreken.
      Het gaat hier om het aanmaken van een mailadres met dezelfde naam.
      Is dat geblokkeerd gedurende een langere periode?

      Reageer


      • #4
        Ik denk zelfs nu je het zegt dat je een eenmaal verwijderd mailadres nooit meer opnieuw kan aanmaken zonder tussenkomst van de provider, is ook normaal he, je verwijderd dat adres niet voor niets he en daarom krijg je ook de melding dat het adres al bestaat he.

        Reageer


        • #5
          Nee hoor, is in diverse items hier voorbij gekomen als oplossing.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Eddy de Kort
            Ik denk zelfs nu je het zegt dat je een eenmaal verwijderd mailadres nooit meer opnieuw kan aanmaken zonder tussenkomst van de provider, is ook normaal he,
            zo normaal vind ik dat echt niet.
            een geannuleerd emailadres moet echter wel uit meerdere systemen verwijderd worden.
            en dan zou best es moeilijker kunnen zijn dan een nieuw adres aanmaken of iets wijzigen.
            wat zegt [email protected] hiervan ??

            Reageer


            • #7
              Of een Moderator.

              Vraag is hier vaker voorbij gekomen, dus een antwoord op het Forum zou handiger zijn.

              Mijn Delta werkt m.b.t. mailinstellingen niet helemaal ok.
              De reden dat ik dit mailadres opnieuw wil aanmaken, is dat ik nadat IK BIJ dit mailadres DOORSTUREN had uitgevinkt alles toch doorgestuurd bleef worden.

              SpamFilter had ik ook opgezegd, maar staat toch nog steeds in Webmail.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Bedankt.
                  Wil graag je antwoord als Beste Antwoord selecteren, maar dat gaat niet, Joeri1991

                  Reageer


                  • #10
                    Ik ben bang dat ik mijn 30 dagen uit moet zitten, geen reactie van de moderator..

                    Reageer


                    • #11
                      Volg advies van moderator MatthijsL eens op: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...part-mailadres

                      Reageer


                      • #12
                        Dank voor de verwijzing, meteen een mail gedaan.

                        Reageer


                        • #13
                          POP3 account
                          Met het opnieuw installeren van Windows werrd automatisch een IMAP account aangemaakt. Dat heb ik verwijderd. Ik krijg met geen mogelijkheid de mails weer via POP 3 binnen, zoals daarvoor. Op webmail staan alle inkomende mails als voorheen ,maar in de gewone mailbox op de PC komt niets. Ik heb de helpdesk gevraagd maar kreeg een redelijk bot antwoord van die vrouw. Er zijn zoveel emailprogramma's. Zij doen niets met Outlook. Punt uit.

                          Op Delta staat iets over outlook maar ik zie die schermen die zij opgeven niet verschijnen als ik dat volg (Heb outlook 2016)
                          Laatst bewerkt door veerle; 12 Jan 2019, 16:58.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door veerle Bekijk bericht
                            POP3 account
                            Met het opnieuw installeren van Windows werrd automatisch een IMAP account aangemaakt. Dat heb ik verwijderd. Ik krijg met geen mogelijkheid de mails weer via POP 3 binnen, zoals daarvoor. Op webmail staan alle inkomende mails als voorheen ,maar in de gewone mailbox op de PC komt niets. Ik heb de helpdesk gevraagd maar kreeg een redelijk bot antwoord van die vrouw. Er zijn zoveel emailprogramma's. Zij doen niets met Outlook. Punt uit.

                            Op Delta staat iets over outlook maar ik zie die schermen die zij opgeven niet verschijnen als ik dat volg (Heb outlook 2016)
                            Beste Veerle,

                            Heb je de onderstaande stappen al eens geprobeerd?

                            https://support.microsoft.com/nl-nl/...k-2013-or-2016

                            Kies hier voor Internet-e-mail handmatig instellen.

                            Mocht dit niet werken kan je dan een screenshot plaatsen met de opties die je wel op het scherm krijgt?

                            Reageer


                            • #15
                              Outlook 2016/2019

                              De meesten van ons zitten tegenwoordig inmiddels op Outlook 2019 door Office 365.
                              Bijgevoegde bestanden
                              Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jan 2019, 09:50.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X