Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Jaarnota downloaden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Jaarnota downloaden

    Heeft iemand enig idee waarom er een eml bestand wordt aangeboden voor de jaarnota?
    Op de site staat dat Adobe Acrobat reader nodig is voor het openen van dat bestand maar dat kan Abobe niet lezen.....

    Is het iemand gelukt om dat eml bestand te openen, en zo ja, hoe dan?

  • #2
    geen idee waar je dat eml-bestand vandaan krijgt.
    ik krijg alleen pdf's binnen.

    Reageer


    • #3
      Inderdaad, zie je als extensie .eml staan, als je op downloaden hebt geclickt.

      Maar ik kies dan vervolgens gewoon voor openen. Dan wordt het mailtje geopend ( bij mij in Outlook2016 ) en zie je als bijlage de jaarnota in pdf. Dat bestand kan je dan openen met Adobe Acrobat.

      Reageer


      • #4
        ik snap er niks meer van
        je logt in bij MijnDelta op Delta.nl
        dan kies je in de linkerkolom Mijn Nota's
        en dan klik je op Download.
        ik zie niet wat Outlook daar mee te maken heeft
        en ik zie ook nergens iets over eml
        [img]d851e3d1-4431-4ff9-9d12-8b60020b28e7.jpg[/img]

        Reageer


        • #5
          Als ik op het oranje download click ( os Win7) dan krijg ik onder aan het scherm de regel met open en opslaan en zie je de naam van het bestand xxxx.eml.
          Kies je voor openen, dan opent mijn mailprogramma en in het mailtje de pdf als bijlage.
          Ik kan het niet anders maken.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              misschien heb je hier iets aan:
              https://nl.wikihow.com/Een-EML-openen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ed de Vries
                Heeft iemand enig idee waarom er een eml bestand wordt aangeboden voor de jaarnota?
                Op de site staat dat Adobe Acrobat reader nodig is voor het openen van dat bestand maar dat kan Abobe niet lezen.....

                Is het iemand gelukt om dat eml bestand te openen, en zo ja, hoe dan?
                Wellicht kun je wat met deze informatie:

                Gebruik je Adobe Reader? En is dit ingesteld als default .pdf reader? Of opent het bestand in de browser?
                - Open het bestand direct in Adobe Reader, niet in de browser.

                Gebruik je Google Chrome, en opent het bestand in de browser (meestal als nieuw tabblad)?
                - Dan kun je een plugin/extension proberen zoals PDF Viewer.

                Reageer


                • #9
                  Heeft iemand dit al opgelost, ik heb hetzelfde probleem. Log ik in met mijn account dan krijg ik .eml , log ik op dezelfde pc in met het account van mijn vriendin dan krijg ik wel gewoon PDF
                  Heel vreemd, al aan Delta gevraagd maar die weten het ook niet. Is toch wel eens handig om je afrekening te kunnen downloaden.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X