Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe kom ik in mijn pippagina?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe kom ik in mijn pippagina?

    hoe kom ik in mijn pippagina op de gewone wijze men collega heeft maar 1 email en daar word gezegt
    dat die gebruikt is of bezet

    hij wilt een ander acount gebruiken voor wat anders maar hij komt niet in zijn pip pagina

    waarom iets veranderen wat normaal werkte en alles omgooien en verplichten om je acount t koppelen met een delta acount

    dus hou komen we op een normale manier in de pip simpele vraag dacht ik zo

  • #2
    Een nieuw mailadres kan je sinds enige tijd in Mijn Delta aanmaken.
    De PIP in oude vorm bestaat niet meer.

    Ga naar Mijn Delta en log .
    Ga dan naar 'Mijn producten', selecteer het Internetproduct en ga naar 'Mijn e-mailadressen'. Hier beheer je eenvoudig al je ZeelandNet e-mailadressen.

    Zie ook de uitleg van Moderator Caroline: https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...mijndelta-4579

    Reageer


    • #3
      ik krijg bij al mijn emailadressen te zien dat ze al gebruikt zijn ik kom niet in mijn pip

      Reageer


      • #4
        Je moet ook naar Mijn Delta gaan en daar inloggen met je account.

        Ingelogd ga je aar 'Mijn producten', selecteer het Internetproduct en ga je naar 'Mijn e-mailadressen

        Daar zie je de mailadressen staan.

        Heb je al een Delta-account?
        Zo ja, log ermee in.
        Maak anders een Delta account aan: https://forum.zeelandnet.nl/mijndelt...a-account-4564

        Reageer


        • #5
          prima maar ik wil dela niet koppelem em die vraag krijg ik telkens

          gewoon simpel pip zonder koppelen is schijnbaar niet mogenlijk

          Reageer


          • #6
            Zo werkt het nu eenmaal!
            Het is in elkaar geschoven en je zal moeten koppelen om toegang te krijgen.

            Als je een nieuw mailadres wilt aanmaken, spamfilter wilt instellen etc. moet je daar zijn.

            Reageer


            • #7
              dus ongevraagt dingen doorvoeren zonder dat we ook maar iets weten
              nu snap ik dat er mensen weglopen

              dus door deze troep kan men collega niks doen want hij moet dat delta zoou hebben omdat hj een huis gekocht heeft
              hij heeft maar 1 acount dus iemand maakt weer wat wat in de praktijk niet werkt bij zeelandnet

              Reageer


              • #8
                Laat je collega dan een Delta account aanmaken en koppelen met zijn mailadres.

                Als dat niet lukt, wacht dan even op een Moderator die je verder kan helpen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door robert1965
                  dus ongevraagt dingen doorvoeren zonder dat we ook maar iets weten
                  nu snap ik dat er mensen weglopen

                  dus door deze troep kan men collega niks doen want hij moet dat delta zoou hebben omdat hj een huis gekocht heeft
                  hij heeft maar 1 acount dus iemand maakt weer wat wat in de praktijk niet werkt bij zeelandnet
                  De pip pagina is al een tijd gekoppeld aan MijnDelta..eigenlijk al oud nieuws.
                  Het werkt prima in de praktijk en van troep is geen sprake.
                  Iedereen is er al lang aan gewend.

                  Reageer


                  • #10
                    dat gaat niet want zijn enige acount wat hij heeft word gezegt dat deze in gebruik is

                    maar ok we wachten het wel af want morgen mag ik er naar toe om dat weer op te lossen

                    maar vrees dat het probleem daar ligt maar allemaal rare zaken

                    vanavond beld hij me op dan krijg ik zijn wachtwoord even om te kijken of hij misschien wat fout doet

                    maar ok anders word het morgen avond bellen vanaf zijn lokatie als ditniet lukt

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door robert1965
                      dat gaat niet want zijn enige acount wat hij heeft word gezegt dat deze in gebruik is
                      Dan zal ie de hulp van een Moderator even nodig hebben.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door adje
                        Oorspronkelijk gepost door robert1965
                        dus ongevraagt dingen doorvoeren zonder dat we ook maar iets weten
                        nu snap ik dat er mensen weglopen

                        dus door deze troep kan men collega niks doen want hij moet dat delta zoou hebben omdat hj een huis gekocht heeft
                        hij heeft maar 1 acount dus iemand maakt weer wat wat in de praktijk niet werkt bij zeelandnet
                        De pip pagina is al een tijd gekoppeld aan MijnDelta..eigenlijk al oud nieuws.
                        Het werkt prima in de praktijk en van troep is geen sprake.
                        Iedereen is er al lang aan gewend.
                        dit is onzin want er zijn zeeeeeeeeeeer veel problemen dus geen onzin vertellen graag want daar ben ik zeker niet van gediend punt

                        Reageer


                        • #13
                          Er is best wel eens een probleem.
                          Maar er zijn ook zeeeer veel dingen die wel goed gaan. :8

                          Reageer


                          • #14
                            Er is best wel eens een probleem.
                            ; zoals een toetsenbord waarvan de punt "." en de "shift" kapot zijn.

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X