Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waar kan ik het dataverbuik terug vinden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door michwendy
    Gaat lekker zo met Delta eerst mijn abbonement kosten gewoon uit het niets verhogen in september . ( dus meer betalen voor het zelfde ) en nu dus ook geen dataverbruik meer inzichtbaar. Meer betalen minder krijgen dus. Ook tv kijken op een tablet werkt al tijden voor geen meter meer, moeten elke keer opnieuw inloggen en dan pakt ie onze (mijn delta) gebruikersnaam en ww niet meer . Als zoveel tijd in gestoken nu net terrug van vakantie weer het zelfde liedje. Tijd om maar eens naar wat anders uit te gaan kijken denk ik. Vodafone ofzo .
    Ja bij de buren is het gras altijd groener.

    Reageer


    • #17
      Hele slechte actie van Delta! veranderingen kunnen geen kwaad, maar zorg wel dat je goed voorbereid bent.
      Als je gegevens niet in een eerste release meeneemt en vervolgens zegt dat je niet weet wanneer dit wel wordt gedaan had je de eerste release niet moeten uitbrengen of deze naast het oude systeem moeten testen...
      Nu wordt de klant toch gewoon opzij gezet !
      Slordig !

      Reageer


      • #18
        We beginnen af te dwalen in dit topic. Vraag van de topicstarter is beantwoord. Ik sluit daarom dit topic af.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Dataverbruik
          Waar kan ik op nieuwe site van Delta Fiber mijn Dataverbruik inzien?
          Kan niets vinden

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X