Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Providers mogelijk verplicht tot een goedkoper internetabonnement voor minima

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Dit bewijst maar weer eens onomstotelijk dat een persoon op dit forum de hand boven het hoofd worden gehouden. Zeg je kritische dingen over dit persoon dan wordt het direct verwijderd en krijg je van een moderator of zelfs de admin een openlijke reprimande. Maar bij dit soort beschamende opmerkingen die intriest en vals zijn blijft alles gewoon staan.

En eigenlijk is dit aan de ene kant goed. De uitspraken geven namelijk in het geheel weer wat de karaktereigenschappen van dit persoon zijn.
    Ik had het toch al van te voren aan gegeven De spreekpop van Delta wordt niks in de weg gelegd

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Misschien snap jij dan ook waarom mensen een illegaal iptv abonnement bij Ali Express afnemen. Deze mensen willen ook gewoon een wedstrijdje kunnen kijken.
      Ook arme mensen door welk oorzaak dan ook willen Max of darts of een wedstrijdje kijken.
      Ik vind je nu een beetje hypocriet.
      Dat kan je zeker vinden. Em om eerlijk te zijn kan ik je ook wel een beetje begrijpen.

Het verschil in deze is dat hier tegen een goedkoper bedrag een legale dienst aangeboden zou gaan worden. In het geval van IPTV via Ali og andere verkopers gaat het om een illegale dienst waarmee heel vee; geld richting criminele organisaties gaat. Die het meer dan eens inzetten voor nog zwaardere criminaliteit waaronder drugshandel.

En ja, ook ik gun mensen in bijvoorbeeld de bijstand of die het minimum loon verdienen dat zij bijvoorbeeld naar voetbal, Max of daten kunnen kijken. Maar dan wel via een constructie zoals deze waarin de overheid met verplichtingen naar providers, zenders en streamingdiensten komen om dit legaal mogelijk te maken.

Reageer

dit is echt heerlijk om mee wakker te worden, ga zo door mensen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X