Oorspronkelijk gepost door r0n625
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
alternatief voor Chromecast 4K met Google TV
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtWordt het nu Google-TV genoemd om dat de software Google-TV is (en geen Android-TV??) of wordt dit zo genoemd om dat een Google Chromecast of andere hardware van Google in zit?
Het is een stuk electronica dat je op de HDMI poort van een tv aansluit en waar je app's op kan installeren.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
De toevoeging (ingebouwde) Google Chromecast is in deze ook van belang. Dat is het stukje hardware van Google dat meestal dan ook aan boord is van het device.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
De toevoeging (ingebouwde) Google Chromecast is in deze ook van belang. Dat is het stukje hardware van Google dat meestal dan ook aan boord is van het device.
- 1 Like
Reageer
-
Inmiddels de Google TV Streamer een klein weekje in gebruik. Hele dikke plus is voor mij dat ik met de afstandsbediening nu mijn tv uit kan zetten en het volume via mijn stokoude Logitech Z906 set kan regelen. Werd tijdens de poepsimpele setup al geprompt en werkte ook nog eens meteen, nice! Nu nog iets vinden op de powercycle voor de Logitech, maar voor mij is het winst.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer