Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

alternatief voor Chromecast 4K met Google TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
    1. Waar die link naar tcl.com op slaat is mij niet duidelijk.
    2. Hier heb ik een smart tv (Samsung), een Apple TV en een Google-TV systeem.
    Deze systemen zijn mij dus goed bekend, wat ik van jouw niet kan zeggen.

Leuk dat je mening hebt, en die met grove taalfouten opschrijft, maar nergens vind ik een argument voor je beweringen.
    Wordt het nu Google-TV genoemd om dat de software Google-TV is (en geen Android-TV??) of wordt dit zo genoemd om dat een Google Chromecast of andere hardware van Google in zit?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Wordt het nu Google-TV genoemd om dat de software Google-TV is (en geen Android-TV??) of wordt dit zo genoemd om dat een Google Chromecast of andere hardware van Google in zit?
      Voor mij is Chromecast, en Google TV hetzelfde, zie ik dat verkeerd?
      Het is een stuk electronica dat je op de HDMI poort van een tv aansluit en waar je app's op kan installeren.

Reageer

Het verschil uitgelegd :

https://www.androidplanet.nl/nieuws/...vs-android-tv/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Toch goed dat het een keer wordt uitgelegd en dat er dus een wezenlijk verschil is en blijft tussen beide en dat dit niet hetzelfde is.
          De toevoeging (ingebouwde) Google Chromecast is in deze ook van belang. Dat is het stukje hardware van Google dat meestal dan ook aan boord is van het device.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

De toevoeging (ingebouwde) Google Chromecast is in deze ook van belang. Dat is het stukje hardware van Google dat meestal dan ook aan boord is van het device.
            Dit noemt met iets creatief erbij benoemen om (in het hoofd) het eigen gelijk te betalen. Chromecast is al heel lang onderdeel van de volledige versie van Android TV. En is dus geen geen onderscheidende factor van Google TV. Je kan je zelfs afvragen of Chromecast wel hardware van Google is. Is het niet meer een combinatie van software, licenties en patenten? Maar dat is weer een heel andere discussie.

Reageer

Hij is getest door Totaal TV :

https://www.totaaltv.nl/tests/thomso...r-weinig-geld/

Reageer

Inmiddels de Google TV Streamer een klein weekje in gebruik. Hele dikke plus is voor mij dat ik met de afstandsbediening nu mijn tv uit kan zetten en het volume via mijn stokoude Logitech Z906 set kan regelen. Werd tijdens de poepsimpele setup al geprompt en werkte ook nog eens meteen, nice! Nu nog iets vinden op de powercycle voor de Logitech, maar voor mij is het winst.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X