Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De beste glasvezelprovider

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De beste glasvezelprovider

    De beste glasvezel-provider | Consumentenbond

  • #2
    Maar het is niet zo erg hoor dat de kwaliteit steeds verder achteruit gaat. “Er wordt hard gewerkt”. 😉

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      In plaats van iedere week een nieuw topic te maken in het forum over dit onderwerp zou het beter zijn om direct over te stappen voor diegene die hier altijd over schrijven.
      Geeft wat ruimte en ga dan ook gelijk naar het forum van je provider waar je zit en blijf daar.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

        In plaats van iedere week een nieuw topic te maken in het forum over dit onderwerp zou het beter zijn om direct over te stappen voor diegene die hier altijd over schrijven.
        Geeft wat ruimte en ga dan ook gelijk naar het forum van je provider waar je zit en blijf daar.
        Jammer voor je dat ik al ruim twintig jaar bij Delta zit en voorlopig niet van plan ben om over te stappen.

        Reageer


        • #5
          Ik vind het niet zo vreemd dat Caiway en Delta helemaal onderaan staan.
          Delta Netwerk kan zich tandjes werken met het aanleggen van nieuwe netwerken , maar dat lost het probleem niet op van de kwaliteit van de diensten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
            Maar het is niet zo erg hoor dat de kwaliteit steeds verder achteruit gaat. “Er wordt hard gewerkt”. 😉
            Door de personen die graven en aanleggen ja ,je kunt die mensen van alles aan bieden van koffie thee andere dorstlessers met een lekkere koek of zo En zeer vriendelijk
            ze gaan als een speer door, maar willen niks wat je ze aan biedt Nu de opdrachtgever zelf nog, Dat loopt niet als een Speer
            Laatst bewerkt door koekeroe; 28 Nov 2022, 11:41.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Ik vind het niet zo vreemd dat Caiway en Delta helemaal onderaan staan.
              Delta Netwerk kan zich tandjes werken met het aanleggen van nieuwe netwerken , maar dat lost het probleem niet op van de kwaliteit van de diensten.
              Alle begin is moeilijk

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Jammer voor je dat ik al ruim twintig jaar bij Delta zit en voorlopig niet van plan ben om over te stappen.
                Ik blijf ook vind die glasvezel helemaal niks.
                Nu weet ik wat ik heb en dat is goed.

                Reageer


                • #9
                  Blijf niet bij Delta!

                  De kwaliteit van het TV signaal vliegt achteruit hier, blokbeelden, stotterende beelden op alle zenders zo'n beetje, van ellende op de populaire zenders maar op de 800 kanalen aan het kijken zodat het nog enigzins aan te gluren is, hopeloos dus!
                  Op glasvezel moeten we hier niet rekenen, althans, niet via DELTA, gelukkig wel via GLASDRAAD, die komt er aan, de overstap is al aangevraagd, als het eenmaal zo ver is nog een goede provider erbij zoeken die alles in een aanbied en we zijn vertrokken.
                  Slechter dan nu kan het niet meer worden dus!!!! ( en oja, aan de kabels ligt het niet, allemaal net vernieuwd)

                  Reageer


                  • #10
                    tip voor [email protected] gebruik niet je e-mailadres als profielnaam. Zo voorkom je een hoop spam.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zou zeggen: kijk eens op het Internet forum van KPN zelf en trek dan je conclusie. De aanleg van glasvezel leidt tot enorme klachten waarbij de KPN ISP steeds naar KPN Netwerk wijst en andersom. Mensen worden er gek van. En dan de XGS-PON mediaconverter. Werkt prima, tot de eerste keer dat de spanning er af gaat, daarna moet hij vervangen worden. En ik heb bij Caiway stabiel 940/930. Bij KPN hebben mensen soms bij een gigabit abonnement nog geen 50 Mbps. Nee, het gras is niet altijd groener bij de buren. Zelf geloof ik als sinds 1980 geen enkele test van de Consumentenbond meer. Was toen lid. Never ever meer. Echte prutsers.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X