Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN: internetten twintig keer zo snel in nabije toekomst

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
    Ook is het belangrijk te weten met hoeveelmensen je de bandbreedte deelt
    Het is voor een abonnee niet nodig om dat te weten - 50Mbit = 50 Mbit, of je dat nu haalt bij 20 of 1000 overboekingen. Het wordt pas een probleem als het aantal overboekingen verlies aan bandbreedte veroorzaakt, of dat nu bij 'piek'momenten optreedt of bij hevige regenval (ik noem maar wat). Dan nog heb je er niets aan om het te weten omdat je daar het probleem niet oplost. In dat geval is de provider aan de beurt (die meestal heel goed weet dat hij technisch verstek laat gaan).
    Laatst bewerkt door Stoffel; 18 Nov 2022, 20:01.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Stoffel Bekijk bericht
      Zolang iemand nog niet is aangesloten is het een 100% verliespost en dus nog van geen enkele waarde voor enige investeerder, laat staan een toevoeging voor de waarde van het betreffende netwerk (half werk).
      Er wordt bij verkoop van grotere netwerken echt wel betaald voor adressen met aansluiting maar geen abonnement.

      Reageer


      • #18
        Zal wel
        Men praat over snel internet ( 20 x zo snel ) maar we zijn nog niet in staat.
        Om iemand aan te sluiten op de 7 etage
        Dus larie koek

        Reageer


        • #19
          Leuk achtergrondartikel over 25GS-PON voor iedereen met een Tweakers account :

          https://tweakers.net/reviews/10660/k...-25gs-pon.html

          KPN verwacht nog tot 2028 aan XGS-PON voldoende te kunnen hebben
          Laatst bewerkt door driepinter; 25 Nov 2022, 10:22.

          Reageer


          • #20
            Het is gelukkig wel allemaal in balans bij KPN, ze zorgen en verbeteren hun televisieplatform ook volgens de eisen van de tijd.
            Iets wat bij Delta Netwerk schromelijk wordt verwaarloosd. Die leggen alleen maar zo veel mogelijk glasvezelnetwerken aan ( om daarna te verkopen) en vinden het voor de rest wel allemaal best!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Het is gelukkig wel allemaal in balans bij KPN, ze zorgen en verbeteren hun televisieplatform ook volgens de eisen van de tijd.
              Iets wat bij Delta Netwerk schromelijk wordt verwaarloosd. Die leggen alleen maar zo veel mogelijk glasvezelnetwerken aan ( om daarna te verkopen) en vinden het voor de rest wel allemaal best!
              Gedurfde uitspraak

              Reageer


              • #22
                Tsja, ik zal wel een uitzondering zijn maar ik verwacht gewoon niet zo veel en dat zorgt voor minder teleurstelling.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Tsja, ik zal wel een uitzondering zijn maar ik verwacht gewoon niet zo veel en dat zorgt voor minder teleurstelling.
                  Ik heb al jaren een Surroundset. Dat ding heb ik een paar maanden dit jaar aan kunnen hebben.
                  Ik verwacht dat dit soort zaken op een tv-platform basis is, en ja dat mag ik verwachten wanneer je van COAX en daarna van Multiscreen komt en op het platform van Delta wordt gezet (toen nog bij Caiway!). Opeens heb je gewoonweg geen Dolby meer.
                  Zelfs het Multiscreen dat toen al een aantal jaren in gebruik was bij Caiway had Dolby.

                  En dat blijf ik vinden van UHD en 4K ook. Al jaren blijven we verstoken van dergelijke zenders, terwijl andere aanbieders zelfs het kleine SKV het wel aanbieden bij grote evenementen en ook al een jaar ESPN UHD aanbieden. UHD en 4K komt echt niet meer zo maar uit de lucht vallen...

                  Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Nov 2022, 15:08.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Ik heb al jaren een Surroundset. Dat ding heb ik een paar maanden dit jaar aan kunnen hebben.
                    Ik verwacht dat dit soort zaken op een tv-platform basis is, en ja dat mag ik verwachten wanneer je van COAX en daarna van Multiscreen komt en op het platform van Delta wordt gezet (toen nog bij Caiway!). Opeens heb je gewoonweg geen Dolby meer.
                    Zelfs het Multiscreen dat toen al een aantal jaren in gebruik was bij Caiway had Dolby.

                    En dat blijf ik vinden van UHD en 4K ook. Al jaren blijven we verstoken van dergelijke zenders, terwijl andere aanbieders zelfs het kleine SKV het wel aanbieden bij grote evenementen en ook al een jaar ESPN UHD aanbieden. UHD en 4K komt echt niet meer zo maar uit de lucht vallen...

                    Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.
                    Off-topic. Hier gaat het over snelheid toch? Plak het nog een keer in 'mijn' topic
                    Laatst bewerkt door Koeba; 25 Nov 2022, 15:18.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X