Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Basispakket TV achterhaald

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Basispakket TV achterhaald

    Dit is echt wel aan vernieuwingen toe Zenders voor jong .oud en kleuter progamma;s zou een toevoeging zijn,om zelf een keuze te maken welke progamma;s je zelf kiest ?
    ’Basispakket tv achterhaald’ | Wat U Zegt | Telegraaf.nl

  • #2
    Precies waar de meeste frustratie zit en ook bij mij ,een heleboel kanalen waar je niet naar kijk maar toch voor betaal .
    Als zo`n vrije keuze zou komen zou dat een zegen zijn ,ik klikte dan alleen de zenders die ik nu ook in mijn favorieten staan heb + zenders uit de andere + pakketten .

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
      Precies waar de meeste frustratie zit en ook bij mij ,een heleboel kanalen waar je niet naar kijk maar toch voor betaal .
      Als zo`n vrije keuze zou komen zou dat een zegen zijn ,ik klikte dan alleen de zenders die ik nu ook in mijn favorieten staan heb + zenders uit de andere + pakketten .
      Het aantal kanalen waar je geen gebruik van maakt is niet zo erg dat die erop staan, maar laat mijzelf de volgorde van de zenders bepalen !

      Reageer


      • #4
        Ik snap wat je bedoel Puccini , maar wat ik specifiek bedoel is dat ze die zenderpakketten op zich afschaffen en dat het 120 + pakket zodanig aan te passen is dat je de zenders die je wil kijken apart aan te klikken zijn en dat je die op je eigen volgorde kan zetten zoals je deze het liefst heb .
        En dan zouden ze misschien per zender een vergoeding kunnen vragen een paar cent per zender ofzoiets .

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X