Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv stopt steeds sinds 6.10.2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • puccini
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Dit heeft natuurlijk allemaal niets met het aantal storingen te maken.

    Een televisie platform moet eerst storingsvrij werken en pas dan komen de verbeteringen op de tweede plaats.

    Misschien moeten we als Delta/Caiway gebruikers deze problemen maar eens flink in de publiciteit brengen, misschien leert Delta/Caiway dan eens te communiceren en vooral deze problemen welke al jaren duren op te lossen, want hier maar steeds mopperen heeft blijkbaar ook niet veel zin, en aan de klantenservice (hoe durven ze term te gebruiken) heb je ook helemaal niets.
    puccini in De Huiskamer
    Laatst bewerkt door puccini; 7 Oct 2021, 10:11.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Als je nog steeds uitsluitend stereo geluid doorgeeft terwijl Dolby Digital al vijf jaar de minimale standaard is bij de omroepen, doe je inderdaad als provider met je pet ernaar gooien met betrekking tot het televisie platform.
    Dit heeft natuurlijk allemaal niets met het aantal storingen te maken.

    Een televisie platform moet eerst storingsvrij werken en pas dan komen de verbeteringen op de tweede plaats.
    driepinter in De Huiskamer
    Laatst bewerkt door driepinter; 7 Oct 2021, 10:01.

    Laat een reactie achter:


  • Mokum05
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Goedenavond iedereen, bedankt voor jullie berichten! Wij hebben inderdaad te maken met een storing op het interactief tv platform. Onze technische dienst is volop bezig dit probleem te verhelpen! Jullie kunnen de storing volgen via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/!
    Ja en dat sinds zondag 03-10-2021 iedere dag ???
    Mokum05 in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Als je nog steeds uitsluitend stereo geluid doorgeeft terwijl Dolby Digital al vijf jaar de minimale standaard is bij de omroepen, doe je inderdaad als provider met je pet ernaar gooien met betrekking tot het televisie platform.
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
    Ferry Dat probleem hadden jullie 2 jaar geleden al moeten oplossen. En die storingspagina is een lachertje.
    Blijkbaar weet je dat het om hetzelfde probleem als twee jaar (!) geleden gaat, korreltje zout dus. Eigenlijk kunnen ze het gewoon niet/nooit goed doen blijkbaar. Dat gezegd hebbende, hebben jullie het allemaal niet makkelijk met je provider...
    Koeba in De Huiskamer
    Laatst bewerkt door Koeba; 7 Oct 2021, 07:49.

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    En nu maar hopen dat de tandjes er niet uitvallen..
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Ik vind de reactie en de “ storting “ persoonlijk net iets te toevallig , maar wie weet komen er straks toch nog de beloofde ontwikkelingen waar zo hard aangewerkt word.
    Bijgevoegde bestanden
    profiel-verwijderd in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Komen deze vertragingen voor bij zowel glasvezel- als kabelabonnees?
    Webkabouter in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • puccini
    antwoordde
    Ferry Dat probleem hadden jullie 2 jaar geleden al moeten oplossen. En die storingspagina is een lachertje.
    puccini in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Goedenavond iedereen, bedankt voor jullie berichten! Wij hebben inderdaad te maken met een storing op het interactief tv platform. Onze technische dienst is volop bezig dit probleem te verhelpen! Jullie kunnen de storing volgen via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/!
    Ferry in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Ik denk dat jij via de coaxkabel kijkt, beginner. Klopt dat ?
    De meeste klachten gaan over het waardeloze en zeer gedateerde interactieve televisie product.
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • onbekend__
    antwoordde
    Heb al heel lang tv van de delta ik zal je iets vertellen heb nog nooit storing gehad wat jullie hier beschrijven kan zijn dat jullie materiaal niet in orde is hier geen problemen
    onbekend__ in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Dondutch
    antwoordde
    Ja, bij mij met delta ook. Het begint met het journaal. Om de 20 seconden bevriest het beeld. Dan naar James bond. Hopeloos. Nu blijft hij gelukkig iets klanger lopen....
    Dondutch in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • hulco
    antwoordde
    Hier loopt hij ook steeds vast, opnieuw inloggen helpt!
    Belachelijk dat dit nodig is, al jaren klant bij Zeelandnet/Delta, maar dit is waardeloos.
    hulco in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • puccini
    antwoordde
    Ik kan niets anders zeggen dat het een puinhoop is bij delta/caiway, deze storingen/haperingen zijn al 2 jaar aanwezig, en nog steeds weten ze niet waar het aan ligt. Amateurs zijn het.
    puccini in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X