Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv stopt steeds sinds 6.10.2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Deltamark
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door willem alexander Bekijk bericht
    tijdens het kijken naar nederland 1 via zeeland hebben wij steeds korte beeldonderbrekingen.
    Zijn er meer kijkers die dit ervaren of ligt dat aan onze humax
    Hier op de veluwe sinds 20:00 hetzelfde voor Delta steeds stilstaand beeld op met name Nederland 1,2,3. Het rare is dat b.v. comedy central gewoon geen probleem heeft. De rest heb ik niet gecheckt.
    Deltamark in De Huiskamer
    Laatst bewerkt door Deltamark; 6 Oct 2021, 20:51.

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Eduard B ook hier stond het beeld van het 8 uur-journaal een paar seconden stil vanavond.
    GoeRoe in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Ziggo en KPN kondigen altijd verbeteringen aan naar hun klanten. Alleen valt er bij Delta en Caiway weinig aan te kondigen. Maar als ik elders lees dat er tandjes gewerkt wordt aan het televisie product is deze stilte slechts tijdelijk voor de storm.
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Ik ken geen enkele provider die je belt over verbeteringen. Die komen gewoon.
    Ze hoeven ook niet te bellen maar een bericht op de site bijv zou leuk zijn.
    profiel-verwijderd in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
    Het word echt is tijd voor update’s & ontwikkelingen vanuit Delta je hoort helemaal niks wat ze aan het doen zijn.
    Als je sommige hier mag geloven werken ze hard hard aan ontwikkelingen ?
    Volgens mij werken ze eerder hard hard aan zoveel mogelijk geld binnen harken.
    & de klant opzadelen met een haperend tv product, & Een mooie 4K ontvanger maar zelf nog geen 4K ondersteund.
    Ik hou van Zeeland & ben een trotse Zeeuw maar dit is echt schandalig.
    Ben stiekem best benieuwd wat KPN gaat brengen hier.

    Ik ken geen enkele provider die je belt over verbeteringen. Die komen gewoon.
    Koeba in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Ik weet 1 ding 100% zeker: Als je de mensen die je moeten helpen uitmaakt voor sukkels, ga je niet beter geholpen worden.
    Koeba in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marhen68 Bekijk bericht
    ik heb gisteren delta hierover gebeld omdat ik er sinds maart al last van heb. 3x monteur geweest niks aan de hand. nieuw kastje na een tijdje doet hij het weer. gisteren zei een medewerker dat ik de kabel voor 45 sec uit moest halen en dan erin dan zou hij een superboost krijgen waardoor dit verholpen zou moeten zijn. in ieder geval voor een tijdje zei ze er achter aan. veel heb je niet aan de klantenservice want ik denk dat die zelf niet weten wat te doen.
    Een superboost?
    Das een grapje toch
    profiel-verwijderd in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Het word echt is tijd voor update’s & ontwikkelingen vanuit Delta je hoort helemaal niks wat ze aan het doen zijn.
    Als je sommige hier mag geloven werken ze hard hard aan ontwikkelingen ?
    Volgens mij werken ze eerder hard hard aan zoveel mogelijk geld binnen harken.
    & de klant opzadelen met een haperend tv product, & Een mooie 4K ontvanger maar zelf nog geen 4K ondersteund.
    Ik hou van Zeeland & ben een trotse Zeeuw maar dit is echt schandalig.
    Ben stiekem best benieuwd wat KPN gaat brengen hier.


    profiel-verwijderd in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Marhen68
    antwoordde
    ik heb gisteren delta hierover gebeld omdat ik er sinds maart al last van heb. 3x monteur geweest niks aan de hand. waarvan 2x guidion en 1x fiber. nieuw kastje na een tijdje doet hij het weer. gisteren zei een medewerker dat ik de kabel voor 45 sec uit moest halen en dan erin dan zou hij een superboost krijgen waardoor dit verholpen zou moeten zijn. in ieder geval voor een tijdje zei ze er achter aan. veel heb je niet aan de klantenservice want ik denk dat die zelf niet weten wat te doen.
    Marhen68 in De Huiskamer
    Laatst bewerkt door Marhen68; 6 Oct 2021, 19:53.

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Ik begrijp hier niets van. Delta werkt zich toch tandjes aan het televisie product? Hoe kan dit dat gebeuren als volgens horen zeggen de innovaties op televisie gebied bij Delta de klanten om de oren vliegen?
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Wally1
    antwoordde
    Bij Delta in Druten ook steeds stilstaand beeld.
    Wally1 in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • jet
    antwoordde
    Hier ook stilstaan beeld al een paar dagen,
    jet in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • jvermeulen
    antwoordde
    Bij ons huis constateren we hetzelfde, dus zal de oorzaak wel ergens anders liggen.
    Hopelijk wordt daar snel iets aan door de provider gedaan, want deze manier van tv-beelden doorgeven verdient geen schoonheidsprijs!!
    Ik vraag me trouwens af of gewacht wordt tot er klachten binnen komen of dat men (en daar rekening ik eigenlijk op) uit eigen beweging deze stoaring aanpakt.
    jvermeulen in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • willem alexander
    begon een topic tv stopt steeds sinds 6.10.2021
    tv stopt steeds sinds 6.10.2021
    tijdens het kijken naar nederland 1 via zeeland hebben wij steeds korte beeldonderbrekingen.
    Zijn er meer kijkers die dit ervaren of ligt dat aan onze humax
    willem alexander in De Huiskamer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X