Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv stopt steeds sinds 6.10.2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht


    Misschien moeten we als Delta/Caiway gebruikers deze problemen maar eens flink in de publiciteit brengen, misschien leert Delta/Caiway dan eens te communiceren en vooral deze problemen welke al jaren duren op te lossen, want hier maar steeds mopperen heeft blijkbaar ook niet veel zin, en aan de klantenservice (hoe durven ze term te gebruiken) heb je ook helemaal niets.
    Ze weten dat ze nu nog monopoliepositie hebben op de markt , al geloof ik niet dat ze met opzet de boel laten crashen maar dat dit al ruim 4 jaar duurt vind ik echt schandalig.
    Ik zelf ben net eigelijk ingestapt eerst gebruikte ik altijd de Ci module toen eigenlijk nooit echt problemen gehad.
    Zou haast de boel weer opzeggen en terug naar de module want dit is niet meer leuk.

    Reageer


    • #32
      Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik snap niet dat er nog iemand kan blazen op de loftrompet.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik snap niet dat er nog iemand kan blazen op de loftrompet.
        Wie blaast er dan met de Loftrompet?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Dat is drie jaar geleden ook al eens gebeurd maar heeft toch ook niet echt geholpen :

          Veel klachten over interactieve tv Delta | Zeeuws nieuws | pzc.nl
          Ja, dat was een lokaal blaadje in Zeeland, maar ondertussen zit Delta/Caiway niet alleen in Zeeland

          Reageer


          • #35
            Op Tholen staat het beeld ook steeds stil 7x in nog geen 5 min ,dat is al een paar dagen ,alles al gedaan ,helpt niet.

            Reageer


            • #36
              Wat een drama. Ik neem aan dat Delta financieel compenseert voor deze ellende?

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                Goedenavond iedereen, bedankt voor jullie berichten! Wij hebben inderdaad te maken met een storing op het interactief tv platform. Onze technische dienst is volop bezig dit probleem te verhelpen! Jullie kunnen de storing volgen via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/!
                heb hier sinds dat ik bijdelta ben al last van. dus vanaf 21 maart jl. bij xs4all nooit problemen gehad en mocht er iets opdoen dan probeerde ze het te verhelpen. ben overgestapt voor de glasvezel maar heb er nu spijt van

                Reageer


                • #38
                  Ik erger me aan de TV ontvangst , intussen al een aantal dagen iedere keer haperend beeld, blijft elke keer stil staan, modem/ router gereset, delta kastje gereset, helpt allemaal geen reet,
                  kan me voorstellen dat er wel eens een storing is, maar dit is al dagen, en in het verleden ook al een aantal keren mee gemaakt, ik betaal wel elke maand, dus wil ik dat die dienst ook goed geleverd word, of geef mij een euro voor ieder stilstaand beeld ? heb ik de komende tien jaar geen kosten ! dit is natuurlijk overdreven, maar ik betaal voor een dienst, dus wil ik die ook ! vriendelijke groet uit Nieuw-Vossemeer

                  Reageer


                  • #39
                    Jan de Wit Dag Jan, Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice? Ik zou dit sowieso bij ons melden zodat we je hiermee verder kunnen helpen.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                      Een superboost?
                      Das een grapje toch
                      ik denk het wel. rare was moest precies 45 sec zijn. ach ja ze moeten wat zeggen na de 10 tallen telefoontjes die ik al heb gehad met ze.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Jan de Wit Dag Jan, Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice? Ik zou dit sowieso bij ons melden zodat we je hiermee verder kunnen helpen.
                        melden heeft geen zin. ik ben er sinds maart mee bezig en tot op heden nog steeds last van stilstaand beeld. 3x een monteur keer een nieuwe ontvanger. heb zelfs al 3 weken na de aansluiting al een nieuw modem gehad. nee delta tv is gewoon slecht.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik snap niet dat er nog iemand kan blazen op de loftrompet.
                          Het is verschrikkelijk. Van de week James Bond aan het kijken op tv. Storing laatste 10 min. Einde dus niet gezien. Denk je ach volgende dag maar het einde afkijken. Kan je niet doorspoelen bij gemist. Zou betekenen dat ik weer 2,5 uur moet kijken om het einde te zien. Wat een wanproduct en dan hebben we het niet eens over het geluid tijdens deze film.

                          Delta is een tv aanbieder uit de jaren nul

                          Reageer


                          • #43
                            Als het echt al zo lang speelt, moet Delta zijn klanten toch financieel compenseren? Dat doen KPN en Ziggo ook.

                            Reageer


                            • #44
                              Volgens delta down / storing zijn er weer problemen. Maar hier op Walcheren doet het internet het weer.

                              Reageer


                              • #45
                                Ook hier regent het klachten:

                                CaiWay (DELTA) Gebruikers Ervaringen | Groepen | Facebook

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X