Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv stopt steeds sinds 6.10.2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Velzen666
    antwoordde
    Volgens delta down / storing zijn er weer problemen. Maar hier op Walcheren doet het internet het weer.
    Velzen666 in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Als het echt al zo lang speelt, moet Delta zijn klanten toch financieel compenseren? Dat doen KPN en Ziggo ook.
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Willem1980
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik snap niet dat er nog iemand kan blazen op de loftrompet.
    Het is verschrikkelijk. Van de week James Bond aan het kijken op tv. Storing laatste 10 min. Einde dus niet gezien. Denk je ach volgende dag maar het einde afkijken. Kan je niet doorspoelen bij gemist. Zou betekenen dat ik weer 2,5 uur moet kijken om het einde te zien. Wat een wanproduct en dan hebben we het niet eens over het geluid tijdens deze film.

    Delta is een tv aanbieder uit de jaren nul
    Willem1980 in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Marhen68
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Jan de Wit Dag Jan, Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice? Ik zou dit sowieso bij ons melden zodat we je hiermee verder kunnen helpen.
    melden heeft geen zin. ik ben er sinds maart mee bezig en tot op heden nog steeds last van stilstaand beeld. 3x een monteur keer een nieuwe ontvanger. heb zelfs al 3 weken na de aansluiting al een nieuw modem gehad. nee delta tv is gewoon slecht.
    Marhen68 in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Marhen68
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

    Een superboost?
    Das een grapje toch
    ik denk het wel. rare was moest precies 45 sec zijn. ach ja ze moeten wat zeggen na de 10 tallen telefoontjes die ik al heb gehad met ze.
    Marhen68 in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    Jan de Wit Dag Jan, Heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice? Ik zou dit sowieso bij ons melden zodat we je hiermee verder kunnen helpen.
    Jeroen in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Jan de Wit
    antwoordde
    Ik erger me aan de TV ontvangst , intussen al een aantal dagen iedere keer haperend beeld, blijft elke keer stil staan, modem/ router gereset, delta kastje gereset, helpt allemaal geen reet,
    kan me voorstellen dat er wel eens een storing is, maar dit is al dagen, en in het verleden ook al een aantal keren mee gemaakt, ik betaal wel elke maand, dus wil ik dat die dienst ook goed geleverd word, of geef mij een euro voor ieder stilstaand beeld ? heb ik de komende tien jaar geen kosten ! dit is natuurlijk overdreven, maar ik betaal voor een dienst, dus wil ik die ook ! vriendelijke groet uit Nieuw-Vossemeer
    Jan de Wit in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Marhen68
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
    Goedenavond iedereen, bedankt voor jullie berichten! Wij hebben inderdaad te maken met een storing op het interactief tv platform. Onze technische dienst is volop bezig dit probleem te verhelpen! Jullie kunnen de storing volgen via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/!
    heb hier sinds dat ik bijdelta ben al last van. dus vanaf 21 maart jl. bij xs4all nooit problemen gehad en mocht er iets opdoen dan probeerde ze het te verhelpen. ben overgestapt voor de glasvezel maar heb er nu spijt van
    Marhen68 in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Wat een drama. Ik neem aan dat Delta financieel compenseert voor deze ellende?
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • jet
    antwoordde
    Op Tholen staat het beeld ook steeds stil 7x in nog geen 5 min ,dat is al een paar dagen ,alles al gedaan ,helpt niet.
    jet in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • puccini
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Dat is drie jaar geleden ook al eens gebeurd maar heeft toch ook niet echt geholpen :

    Veel klachten over interactieve tv Delta | Zeeuws nieuws | pzc.nl
    Ja, dat was een lokaal blaadje in Zeeland, maar ondertussen zit Delta/Caiway niet alleen in Zeeland
    puccini in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • puccini
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik snap niet dat er nog iemand kan blazen op de loftrompet.
    Wie blaast er dan met de Loftrompet?
    puccini in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Dit is gewoon verschrikkelijk. Ik snap niet dat er nog iemand kan blazen op de loftrompet.
    snoepdoos in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • profiel-verwijderd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht


    Misschien moeten we als Delta/Caiway gebruikers deze problemen maar eens flink in de publiciteit brengen, misschien leert Delta/Caiway dan eens te communiceren en vooral deze problemen welke al jaren duren op te lossen, want hier maar steeds mopperen heeft blijkbaar ook niet veel zin, en aan de klantenservice (hoe durven ze term te gebruiken) heb je ook helemaal niets.
    Ze weten dat ze nu nog monopoliepositie hebben op de markt , al geloof ik niet dat ze met opzet de boel laten crashen maar dat dit al ruim 4 jaar duurt vind ik echt schandalig.
    Ik zelf ben net eigelijk ingestapt eerst gebruikte ik altijd de Ci module toen eigenlijk nooit echt problemen gehad.
    Zou haast de boel weer opzeggen en terug naar de module want dit is niet meer leuk.
    profiel-verwijderd in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht


    Misschien moeten we als Delta/Caiway gebruikers deze problemen maar eens flink in de publiciteit brengen, misschien leert Delta/Caiway dan eens te communiceren en vooral deze problemen welke al jaren duren op te lossen, want hier maar steeds mopperen heeft blijkbaar ook niet veel zin, en aan de klantenservice (hoe durven ze term te gebruiken) heb je ook helemaal niets.
    Dat is drie jaar geleden ook al eens gebeurd maar heeft toch ook niet echt geholpen :

    Veel klachten over interactieve tv Delta | Zeeuws nieuws | pzc.nl
    driepinter in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X