Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 11

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

    Volgens mij zit je hier op een verkeerd forum
    Wat is goed of verkeerd?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Windows 10 en 11 draaien hier zeer stabiel. Het kan.
      Win10 stable vergelijken met Win11 is appels met peren vergelijken; geen enkele beta draait stabiel tenzij je je computer aanzet en alleen maar inlogt. Win10 is zeker min of meer stabiel. Het grootste probleem zit meestal achter het toetsenbord.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Sep 2021, 00:46.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #33
        Win 11 zou al sinds begin juni RTM zijn. 😇 https://twitter.com/stroughtonsmith/...596039170?s=19
        Laatst bewerkt door Koeba; 2 Sep 2021, 08:25.

        Reageer


        • #34
          Windows was einmal. Koop in elk geval geen jaarlijks abonnement als je microsoft office wilt hebben. Dan is een 1 malige uitgave voor 1 pc veel goedkoper of was goedkoper omdat men oudere versies vroeger 10 jaar ondersteunde. Maar ik zelf gebruik nauwelijks nog een pc. Ik heb een oude laptop van 5 jaar of zo en over 2 jaar koop ik wel weer een nieuwe.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
            Windows was einmal. Koop in elk geval geen jaarlijks abonnement als je microsoft office wilt hebben. Dan is een 1 malige uitgave voor 1 pc veel goedkoper of was goedkoper omdat men oudere versies vroeger 10 jaar ondersteunde. Maar ik zelf gebruik nauwelijks nog een pc. Ik heb een oude laptop van 5 jaar of zo en over 2 jaar koop ik wel weer een nieuwe.
            Hier is alles mee opgelost ,dank voor uw bijdrage ,hier met uw antwoord zullen veel lezers blij en gelukkig worden

            Reageer


            • #36
              Voor degenen die een oudere PC hebben: stap over op ZorinOS. Is een Linux OS afgeleide (Ubuntu) en heeft geen enkele moeite met 4+ jaar desktops. Layout buroblad is een prima vervanger voor mensen die de Windows gewend zijn.

              https://zorin-os.be/

              Engels-talig:
              https://youtu.be/2KaaKbze89M
              https://www.youtube.com/watch?v=pgjHCGgitiU
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Sep 2021, 17:55.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #37
                https://tweakers.net/nieuws/187104/m...schikbaar.html

                Reageer


                • #38
                  De arrogantie van Microsoft drijft de gemiddelde PC gebruiker in de armen van *nix systeempjes (SBC) of Chromebook; met de komst van Windows365 CloudPC heb je slechts een browser nodig, verder niets. Helaas zijn de prijzen voor deze oplossing nog over the top (U$20-30/mnd). Voor dat jaartotaal heb je elke willekeurige browser tot je beschikking op bv een Raspberry4 8Gb (elk willekeurig operating system met KDE of Gnome) met een los Windows365 account (voor de noodzakelijke Office componenten á EUR10/mnd). Combineer dat met (gratis) Google Drive voor extra backup van je Office365 data en je kunt de (e-mail)wereld aan.
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Sep 2021, 23:26.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    De arrogantie van Microsoft drijft de gemiddelde PC gebruiker in de armen van *nix systeempjes
                    Ik zie meer geldzucht dan arrogantie.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Ik zie meer geldzucht dan arrogantie
                      Ik zie alleen niet wat Microsoft zelf aan die hardwarematige uitzondering verdient. Het zijn de dozenschuivers die de hardware verkopen. Als zou blijken dat het 1-2'tje zou zijn tussen die beide partijen, dan zou dat een groot rel kunnen veroorzaken (voor zover het dat al niet is).

                      Windows 11 wordt een gratis update voor iedereen die momenteel Windows 10 gebruikt. Je moet dan wel over een online MS account beschikken om de thuisversie van Windows 11 te downloaden, installeren en activeren.

                      Eerst zullen nieuwe notebooks en desktops worden uitgeleverd voordat er een gratis update en nieuwe licenties beschikbaar zullen komen. Hoeveel Windows 11 zal gaan kosten voor degenen die geen Win10 exemplaar hebben of indertijd de gratis upgrade-boot hebben gemist, is nog onbekend, maar ik denk dat het zeker niet 'goedkoop' zal zijn. Het is denk ik slim om, als je een nieuwe pc wilt bouwen en daarop Windows wilt installeren, nu een Win10 exemplaar met korting te kopen (ter voorbereiding op de gratis update). Houd daarbij wel rekening met het feit dat de goedkoopste licenties (OEM) slechts voor éénmalige installatie zijn bedoeld (horen bij de computer waarop het is geïnstalleerd) en dus nooit gebruikt kunnen worden voor multi-installatie met een bijbehorende Win11 update. Koop dan altijd een iets duurdere licentie op naam, die je in je MS account registreert en via welke je Win11 download en installeert. Alleen dan kun je Win11 in geval van een crash opnieuw installeren.
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 22 Sep 2021, 14:00.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #41
                        Deze (definitieve) versie laat zich nog steeds met een truuk installeren zonder een Microsoft account.

                        Werkwijze :

                        1) Door loop de installatie tot aan het Microsoft Account scherm
                        2) Trek dan de netwerkkabel eruit
                        3) Klik links op pijltje Terug
                        4) Voer gebruikersnaam in
                        Bijgevoegde bestanden
                        Laatst bewerkt door driepinter; 28 Sep 2021, 21:22.

                        Reageer


                        • #42
                          https://www.bleepingcomputer.com/new...-requirements/

                          new-windows-11-install-script-bypasses-tpm-system-requirements

                          Reageer


                          • #43
                            Better hires, more works, less stress ,Hire shopify developers make contact with us: Aquatec Innovative Pvt Ltd.

                            Reageer


                            • #44
                              Microsoft is releasing Windows 11 a day early. The new operating system is available to download right now and as a free upgrade for eligible Windows 10 devices.

                              Reageer


                              • #45
                                Microsoft has published a new support webpage where they provide an official method to bypass the TPM 2.0 and CPU checks (TPM 1.2 is still required) and have Windows 11 installed on unsupported systems.

                                https://www.bleepingcomputer.com/new...supported-pcs/

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X