Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Formule 1 kijken zonder Ziggo Sport: F1 TV Pro ook op Android TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Formule 1 kijken zonder Ziggo Sport: F1 TV Pro ook op Android TV

    F1 kijken zonder Ziggo Sport: F1 TV Pro ook op Android TV | Totaal TV

  • #2
    Triest, we moeten Ziggo Sports maar massaal opzeggen, die kosten 15 euro, geen 4K,geen F1TV gratis.
    We betalen veel te veel en feitelijk betalen wij de gratis zaken die de Ziggo klanten wel krijgen.

    Het trieste is ook dat en de Caiway en Delta gebieden Ziggo niet beschikbaar is.

    Zo langzamerhand zou een forse korting op Ziggo Sports allezins redelijk zijn.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Triest, we moeten Ziggo Sports maar massaal opzeggen, die kosten 15 euro, geen 4K,geen F1TV gratis.
      We betalen veel te veel en feitelijk betalen wij de gratis zaken die de Ziggo klanten wel krijgen.

      Het trieste is ook dat en de Caiway en Delta gebieden Ziggo niet beschikbaar is.

      Zo langzamerhand zou een forse korting op Ziggo Sports allezins redelijk zijn.
      Hi Bordewolf , DELTA biedt het Ziggo Sport Totaal pakket aan in de vorm van de aanvullende zenders. F1TV is enkel te gebruiken in combinatie met een Ziggo klantnummer. Omdat je als DELTA klant geen Ziggo klantnummer krijgt houdt het helaas op. Om welke reden dit niet beschikbaar wordt gemaakt voor afnemers van enkel het aanvullende zenderpakket kan ik je helaas niet vertellen. Wellicht dat Ziggo je hierover kan informeren.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Triest, we moeten Ziggo Sports maar massaal opzeggen, die kosten 15 euro, geen 4K,geen F1TV gratis.
        We betalen veel te veel en feitelijk betalen wij de gratis zaken die de Ziggo klanten wel krijgen.

        Het trieste is ook dat en de Caiway en Delta gebieden Ziggo niet beschikbaar is.
        Ga je bij AH ook mekkeren omdat de Lidl goedkoper is?

        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Ga je bij AH ook mekkeren omdat de Lidl goedkoper is?
          Ik kan tenminste naar de LidL, ik kan niet naar Ziggo.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Ik kan tenminste naar de LidL, ik kan niet naar Ziggo.
            Vette pech dus ook.
            Je zult het ermee moeten doen of je abo opzeggen.
            Zo simpel is het.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

              Vette pech dus ook.
              Je zult het ermee moeten doen of je abo opzeggen.
              Zo simpel is het.
              Dat lijkt me te zwart wit

              Reageer


              • #8
                ik heb de app van Ziggo-Sport-Totaal gedownload en een abonnement van 9,99 eur per maand in plaats van 15 eur bij Delta per maand , en ik stream naar de Apple-tv. in HD.

                Reageer


                • #9
                  Jammer dat RTL Duitsland er mee gestopt is , had je al die kosten niet gehad als je de race wilt kijken .

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                    Jammer dat RTL Duitsland er mee gestopt is , had je al die kosten niet gehad als je de race wilt kijken .
                    RTL Duitsland is ook nog geen HD, in Duitsland via de sateliet al in 4K

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      RTL Duitsland is ook nog geen HD, in Duitsland via de satelliet al in 4K
                      "via de satelliet al in 4K". Ja, daar geef je dus ook al precies aan wat de reden is waarom het daar wel al in 4K wordt uitgezonden. Via de satelliet heb je veel meer bandbreedte om dit soort kanalen toe te voegen. Het is ook geen kwestie van zo even een 4K kanaal actief zetten. Daar komt veel meer bij kijken. Heel de infrastructuur moet daar geschikt voor zijn.

                      Om nog even terug te komen op je opmerking over de F1 TV Pro app en Ziggo. F1 en Ziggo hebben dezelfde eigenaar (https://nl.wikipedia.org/wiki/Liberty_Global) en daardoor kan Ziggo dit soort diensten exclusief aanbieden.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Dat lijkt me te zwart wit
                        Vast. Maar hij heeft geen ongelijk.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Vast. Maar hij heeft geen ongelijk.
                          Toch wel. Wij betalen nu mee aan het gratis van de Ziggo abonnees. Opzeggen is geen optie, er zijn buiten de app geen alternatieven.

                          Reageer


                          • #14
                            Het zal mij Unox of Stegeman wezen als ik maar race kan kijken als is het geen HD ,

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Toch wel. Wij betalen nu mee aan het gratis van de Ziggo abonnees. Opzeggen is geen optie, er zijn buiten de app geen alternatieven.
                              Hoe kom je daar nou weer bij? Je betaalt helemaal niet mee aan het 'gratis' van Ziggo. Nog geen duizendste van een cent. Daarnaast, je bent niet verplicht om Ziggo Sport Totaal af te nemen. Je brengt het nu wel zo.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X