Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Energie forum

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Energie forum

    Wellicht zie ik iets over het hoofd maar ik mis het Delta Energie forum, kan dat?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Er is nooit een energie forum geweest. Delta Energie is ook een totaal ander bedrijf

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      Er is nooit een energie forum geweest. Delta Energie is ook een totaal ander bedrijf

      Reageer


      • #4
        Veel woorden.

        Reageer


        • #5
          DELTA Energie is via 0118-225500 bereikbaar, het nummer 0118-225555 hoort bij de zakelijke afdeling van DELTA Fiber.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Veel woorden.
            Beste Koeba,
            Die vele woorden staan hier.https://www.delta.nl/over-delta/ ik verzin ze niet zelf.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

              DELTA Energie is via 0118-225500 bereikbaar, het nummer 0118-225555 hoort bij de zakelijke afdeling van DELTA Fiber.
              Tim ,bedankt voor de correctie. Het ging mij meer om de uitspraak van Jeroen dat Delta energie een totaal ander bedrijf is, en dat betwist ik n.a.v onderstaande link.

              https://www.delta.nl/over-delta/

              Reageer


              • #8
                Waarheid Dat lijkt me verouderde informatie. Het zijn twee aparte bedrijven met 2 verschillende eigenaren.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                  Waarheid Dat lijkt me verouderde informatie. Het zijn twee aparte bedrijven met 2 verschillende eigenaren.
                  Beste Jeroen, Jullie website heb ik uiteraard geen grip op.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                    Tim ,bedankt voor de correctie. Het ging mij meer om de uitspraak van Jeroen dat Delta energie een totaal ander bedrijf is, en dat betwist ik n.a.v onderstaande link.

                    https://www.delta.nl/over-delta/
                    Het is inderdaad zo dat DELTA Fiber, DELTA Glasvezel en DELTA Energie allemaal onderdeel uitmaken van het merk DELTA. Voor alle afdelingen bestaat echter een eigen klantsysteem en bijbehorende servicedesk.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                      Het is inderdaad zo dat DELTA Fiber, DELTA Glasvezel en DELTA Energie allemaal onderdeel uitmaken van het merk DELTA. Voor alle afdelingen bestaat echter een eigen klantsysteem en bijbehorende servicedesk.
                      Tim, bedankt, al is de ''leugen'' nog zo snel de ''waarheid'' achterhaalt haar wel! Een beetje cynisme op zijn tijd kan geen kwaad toch? Hahaha!
                      Laatst bewerkt door Guest01; 4 Nov 2020, 15:49.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        Tim, bedankt, al is de ''leugen'' nog zo snel de ''waarheid'' achterhaalt haar wel! Een beetje cynisme op zijn tijd kan geen kwaad toch? Hahaha!
                        Lachen is gezond!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X