Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Contractovername

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Contractovername

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2020-04-14 om 14.01.55.png Bekeken: 0 Grootte: 312,3 Kb ID: 182687[email protected], maar dit krijg ik retour als Undelivered mail. Dit overkomt me vaker dat mail niet wordt afgeleverd, terwijl het mailadres wel klopt...

    - Mijn internet upload zou omhoog gaan van 25 naar 100Mb, maar de upload is teruggegaan naar 20 Mb. Vreemd.. Dat de snelheid nog niet naar 100 is, kan ik begrijpen met alle perikelen rond het corona virus.. Modem heb ik reeds van de stroom losgekoppeld, maar geen resultaat.

    Het zijn diverse problemen, maar ondanks bellen en chatten lukt het niet iets op te lossen.
    Dus dan maar de vraag of iemand hier kan helpen ?

    Mvg,

    Frank
    Laatst bewerkt door fvdboorn; 14 Apr 2020, 17:01.

  • #2
    stuur maar een email naar forumbeheer en verwijs naar dit topic.

    Reageer


    • #3
      Mijn ervaring is, dat het na een mailtje of 4 en diverse telefoontjes (waarbij het helpt flink kwaad te worden) mogelijk wordt opgelost.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
          Mijn ervaring is dat een e-mail naar forumbeheer ook geen fluit helpt.
          dan doe je het via Facebook.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fvdboorn Bekijk bericht
            Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Schermafbeelding 2020-04-14 om 14.01.55.png Bekeken: 0 Grootte: 312,3 Kb ID: 182687[email protected], maar dit krijg ik retour als Undelivered mail. Dit overkomt me vaker dat mail niet wordt afgeleverd, terwijl het mailadres wel klopt...

            - Mijn internet upload zou omhoog gaan van 25 naar 100Mb, maar de upload is teruggegaan naar 20 Mb. Vreemd.. Dat de snelheid nog niet naar 100 is, kan ik begrijpen met alle perikelen rond het corona virus.. Modem heb ik reeds van de stroom losgekoppeld, maar geen resultaat.

            Het zijn diverse problemen, maar ondanks bellen en chatten lukt het niet iets op te lossen.
            Dus dan maar de vraag of iemand hier kan helpen ?

            Mvg,

            Frank
            Kan je mij je klantgegevens doorsturen via de e-mail. Dan kijk ik dit voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

            Reageer


            • #7
              Dit is zo herkenbaar !!!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Dit is zo herkenbaar !!!
                Als je vragen hebt over een contract overname dan hoor ik dit graag van je.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                  Als je vragen hebt over een contract overname dan hoor ik dit graag van je.
                  Dit is een grap. Toch?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                    Dit is een grap. Toch?
                    Kunnen we bij het onderwerp blijven van het bericht. Dan houden we ook het overzicht.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X