Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nota zeelandnet duurder

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Er zijn verschillende e-mails en brieven verzonden. Verder is er eigenlijk niets veranderd. Alleen de partij die de incasso doet is gewijzigd. Onder de streep zijn de prijzen exact gelijk, alleen staat er geen credit meer op de nota van DELTA Fiber en staat het TV Basispakket niet meer op de nota van DELTA Energie.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door rd1osb Bekijk bericht

      En als je die niet krijg ook niet via de brievenbus of mail wie is er dan verantwoordelijkheid? ik maak me post altijd open en gooi niets weg, ben al klant sinds 1993 ondertussen ook weleens gestopt en dan weer terug.

      Reageer


      • #18
        Toch is er iets vreemds aan de hand. November betaalde ik 40,50 (internet + telefoon).
        Nu betaal ik (december) 66,50. Als ik van 66,50 het bedrag verminder met 23 (tv) wordt dat 43,50.
        Dit is dus 43,50 - 40,50 = 3 euro meer. Dus het eerlijke verhaal is dus dat er wel degelijk een prijs verhoging is doorgevoerd van 3 euro.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door roosje Bekijk bericht
          Toch is er iets vreemds aan de hand. November betaalde ik 40,50 (internet + telefoon).
          Nu betaal ik (december) 66,50. Als ik van 66,50 het bedrag verminder met 23 (tv) wordt dat 43,50.
          Dit is dus 43,50 - 40,50 = 3 euro meer. Dus het eerlijke verhaal is dus dat er wel degelijk een prijs verhoging is doorgevoerd van 3 euro.
          Telefonie is een euro duurder geworden.

          Onderling Bellen van 3 naar 4 euro
          Avond/Weekend van 12 naar 13 euro (is nu Onbeperkt Nederland)
          Altijd van 16 naar 17 euro (is nu Onbeperkt Europa)

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door roosje Bekijk bericht
            Toch is er iets vreemds aan de hand. November betaalde ik 40,50 (internet + telefoon).
            Laatst bewerkt door fred44nl; 25 Dec 2019, 12:27.

            Reageer


            • #21
              Dus onderling bellen van 3 naar 4 . (die gebruik ik). Avond/ weekend en altijd gebruik ik niet. DIT gebruik ik ook niet.
              Blijft nog een verschil van 2 euro. Waar komt die dan vandaan ??

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door roosje Bekijk bericht
                Dus onderling bellen van 3 naar 4 . (die gebruik ik). Avond/ weekend en altijd gebruik ik niet. DIT gebruik ik ook niet.
                Blijft nog een verschil van 2 euro. Waar komt die dan vandaan ??
                stuur maar een emailtje naar [email protected]
                dan zoekt Matthijs het wel even voor je uit

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                  Tweemaal een mail plus een brief is een aardige mediacampagne, ze kwamen nog net niet met een geluidswagen door de straat.
                  Dat is wel een idee.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                    Dat is wel een idee.
                    Nee dan klagen ze weer dat het een kleren herrie is , bij mijn klopt het wel .

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door roosje Bekijk bericht
                      Dus onderling bellen van 3 naar 4 . (die gebruik ik). Avond/ weekend en altijd gebruik ik niet. DIT gebruik ik ook niet.
                      Blijft nog een verschil van 2 euro. Waar komt die dan vandaan ??

                      Reageer


                      • #26
                        Dat was dit verhaal : https://www.deltaenergie.nl/kabel

                        En daarover hebben we inderdaad per brief en e-mail bericht gehad.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht

                          Met het verschil, dat een e-mail niet rechtsgeldig is, maar de brief zou voldoende moeten zijn.
                          Waarop baseer je die uitspraak? E-mail is al heel wat jaren rechtsgeldig. Zie ook de uitleg van Ius Mentis.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X