Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nota zeelandnet duurder

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nota zeelandnet duurder

    Zie net dat fiberspeed nu de volle mep incasseert 67 euro voor het premium pakket scheelt bijna 20 euro

  • #2
    dat komt omdat het basis bedrag voor de kabelaansluiting er nu ook bij zit.
    vandaag heb ik daar een brief over gekregen van Delta.

    Reageer


    • #3
      Tot en met november werden de kosten van je Kabelabonnement (TV Basis) verrekend via de nota van DELTA Energie. Vanaf 1 december vind je die kosten terug op de factuur van DELTA Fiber Nederland. De kosten van Kabel (TV Basis) zijn nu verrekend in de totaal prijs. Totaal blijf je hetzelfde betalen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        Tot en met november werden de kosten van je Kabelabonnement (TV Basis) verrekend via de nota van DELTA Energie. Vanaf 1 december vind je die kosten terug op de factuur van DELTA Fiber Nederland. De kosten van Kabel (TV Basis) zijn nu verrekend in de totaal prijs. Totaal blijf je hetzelfde betalen.


        Niks over gehoord ja totaal ja maar niet maandelijks ja per maand merk je dat wel, voor vele denk ik een aanslag op hun rekening.

        Wel incasseren totaal geen brief gehad enz beetje laat dat we een brief krijgen.
        Laatst bewerkt door rd1osb; 24 Dec 2019, 14:06.

        Reageer


        • #5
          De maandelijkse voorschotnota van DELTA Energie is met hetzelfde bedrag verlaagd.

          Reageer


          • #6
            De communicatie naar de klant is al net zo gebrekkig aan het worden als bij Caiway. Je gaat de kruisbestuiving al goed merken.

            Reageer


            • #7
              Ik heb gewoon netjes bericht gehad, energie nota met 23 euro verlaagt en internet met 23 euro verhoogt.

              Reageer


              • #8
                voor nadere info zie :

                https://www.delta.nl/klantenservice/...-hoe-komt-dat/
                Laatst bewerkt door driepinter; 24 Dec 2019, 15:28.

                Reageer


                • #9
                  Wij hebben ook een duidelijke brief en mail gehad met uitleg dat de kosten voor de kabel van Energie naar Fiber gingen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
                    Wij hebben ook een duidelijke brief en mail gehad met uitleg dat de kosten voor de kabel van Energie naar Fiber gingen.
                    Het was wel een mediacampagne waard geweest, want de meeste brieven flikkeren mensen zo weg.

                    Reageer


                    • #11
                      Tweemaal een mail plus een brief is een aardige mediacampagne, ze kwamen nog net niet met een geluidswagen door de straat.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        De communicatie naar de klant is al net zo gebrekkig aan het worden als bij Caiway. Je gaat de kruisbestuiving al goed merken.
                        Als niet-klant zul je ook niet alles krijgen....
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                          Tweemaal een mail plus een brief is een aardige mediacampagne, ze kwamen nog net niet met een geluidswagen door de straat.
                          Met het verschil, dat een e-mail niet rechtsgeldig is, maar de brief zou voldoende moeten zijn.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                            Het was wel een mediacampagne waard geweest, want de meeste brieven flikkeren mensen zo weg.
                            Wie z'n verantwoordelijkheid is dat? Als een bedrijf waarvan je diensten afneemt je correspondentie toestuurt, dan moet je die ook gewoon lezen.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                              Wie z'n verantwoordelijkheid is dat? Als een bedrijf waarvan je diensten afneemt je correspondentie toestuurt, dan moet je die ook gewoon lezen.
                              En als je die niet krijg ook niet via de brievenbus of mail wie is er dan verantwoordelijkheid? ik maak me post altijd open en gooi niets weg, ben al klant sinds 1993 ondertussen ook weleens gestopt en dan weer terug.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X