Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waterstanden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Jeroen
    antwoordde
    We beschikken niet over de data voor die twee plaatsen.
    De site zou ze specifiek voor die plaatsen niet moeten vertonen.
    Jeroen in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Ik heb een melding doorgezet naar mijn collega om dit verder na te kijken. Bedankt voor het melden!

    liefting Laat je niet gek maken
    MatthijsL in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • liefting
    antwoordde
    Dank Kennie-L en Tentk voor Julie support het was voor mij een melding wat volgens mij juist was jammer dat er dan veronderstelt wordt dat mijn kennis van internet niet voldoende is en het advies om toch maar uit te kijken naar een bril slaat alles. Het was voor mij de eerste en laatste keer dat ik deze meldingen doe ik ging uit van een dienstverlenend forum de uitkomst is bedroevend blijkbaar kijken sommige niet verder dan hun neus lang is en voorzien goedbedoelde meldingen van ongepaste commentaar
    liefting in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Tentk
    antwoordde
    Ik heb mijn bril erbij opgezet, maar Tholen en Terneuzen staan er wel, maar er zijn geen, herhaal geen tijden ingevuld.
    Tentk in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Liefting heeft gewoon gelijk hoor, bij Tholen en Terneuzen staan geen tijden ingevuld, misschien zelf allemaal even naar Pearl, lezen blijft moeilijk.
    Kennie-L in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • liefting
    antwoordde
    Helaas Tholen en Terneuzen staan nooit ingevuld
    liefting in De Huiskamer

    Laat een reactie achter:


  • liefting
    begon een topic Waterstanden
    Waterstanden
    Vreemd dat de derde havenstad van ons land gelegen aan een getijden stroom het moet doen met het niet vermelden van de waterstanden. De tijden van hoog en laag water staan nooit vermeld.
    liefting in De Huiskamer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X