Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zo installeer je de Oktober 2018-update van Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zo installeer je de Oktober 2018-update van Windows 10

    Download Windows 10

    Wat er allemaal is nieuw in deze 1809 update

    Maar je kunt het natuurlijk ook altijd eenvoudig doen via :

    Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Naar updates zoeken


    update is op 12-12-18 opnieuw uitgebracht
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 13 Dec 2018, 09:24.

  • #2

    Indirect verwant aan de nieuwe Windows 10 Oktober 2018 update is dat het nu ook mogelijk is geworden
    om Office 365 Personal op alle apparaten te installeren,waarbij je kunt aanmelden tot 5 apparaten tegelijk.

    Dus je kunt het nu ook gebruiken op een tweede PC of Laptop met dezelfde (Office 365 Personal) licentie.

    Installaties beheren

    Maar ook op een PC en als tweede apparaat een Mac zou mogelijk moeten zijn.

    Installeren op een Mac
    Laatst bewerkt door driepinter; 5 Oct 2018, 10:07.

    Reageer


    • #3
      Laatst bewerkt door driepinter; 10 Nov 2018, 14:47.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Indirect verwant aan de nieuwe Windows 10 Oktober 2018 update is dat het nu ook mogelijk is geworden om Office 365 Personal op alle apparaten te installeren,waarbij je kunt aanmelden tot 5 apparaten tegelijk.
        Wat ik vreemd vind dat na de update 1809 ik ineens de apps Excel, Word en Outlook (Office 360) in de Mobile versie op mijn Windows10 PC heb staan, naast de reguliere apps. Die mobiele versies zien er, uiteraard, net zo uit als op mijn tablet. Maar ik zie de nut niet van die toevoegingen. Ze zijn weliswaar minder complex, ingewikkeld en eenvoudiger dan hun grotere broertjes maar toch...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
          Wat ik vreemd vind dat na de update 1809 ik ineens de apps Excel, Word en Outlook (Office 360) in de Mobile versie op mijn Windows10 PC heb staan, naast de reguliere apps. Die mobiele versies zien er, uiteraard, net zo uit als op mijn tablet. Maar ik zie de nut niet van die toevoegingen. Ze zijn weliswaar minder complex, ingewikkeld en eenvoudiger dan hun grotere broertjes maar toch...
          De Office Mobile Apps zijn typisch alleen voor een Mobiele telefoon en/of Tablet dus deze moet je gemakkelijk
          met je Rechter muisknop kunnen verwijderen.

          Verschil is onder je Office 365 account kun je dus ook documenten bewerken in de Office Mobile Apps.

          Wel ziet Outlook er ineens heel anders uit bij mij,waarschijnlijk is dit de nieuwe Office 2019 look.

          Deze (laatste twee) afbeeldingen moet je tijdens de installatie te zien krijgen.
          Laatst bewerkt door driepinter; 6 Oct 2018, 14:13.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            De Office Mobile Apps zijn typisch alleen voor een Mobiele telefoon en/of Tablet dus deze moet je gemakkelijk
            met je Rechter muisknop kunnen verwijderen. Had ik al gedaan

            Verschil is onder je Office 365 account kun je dus ook documenten bewerken in de Office Mobile Apps.

            Wel ziet Outlook er ineens heel anders uit bij mij,dus Office heeft waarschijnlijk ook een update gehad. Ook Excel en Word hebben een update gehad, alleen zien de snelkoppelingen in mijn linten veel fletser uit qua kleur. Moet dat nog uitvogelen hoe ik de kleuren terug krijg.

            Deze (laatste twee) afbeeldingen moet je tijdens de installatie te zien krijgen.

            Reageer


            • #7
              Advies van Microsoft: voorlopig niet updaten naar deze Windows-versie.
              Microsoft heeft de uitrol van de Windows 10-update stopgezet voor al zijn gebruikers. Aanleiding is een aantal meldingen van gebruikers die merkten dat hun bestanden na de update zijn verdwenen.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  beste hillebregt.

                  Het is gelukkig niet bij alle gebruikers misgegaan. Microsoft praat over een aantal meldingen van gebruikers die bestanden missen na de update.

                  Meer informatie vind je op de engelstalige website van Microsoft.

                  Reageer


                  • #10


                    Dit verhaal is denk maar al te waar in dit geval, het is beter eerst een back-up van je documenten te maken voor je aan een upgrade begint :

                    Zo ga je aan de slag met Bestandsgeschiedenis

                    Een simpele USB stick volstaat al
                    Bijgevoegde bestanden
                    Laatst bewerkt door driepinter; 11 Oct 2018, 19:39.

                    Reageer


                    • #11

                      Extra beveiligingslaag (2FA) :

                      https://www.microsoft.com/en-us/micr...-security-key/

                      in Windows 10 1809.


                      Werkt op dit moment alleen icm met Engelstalige Windows 1809 versie.

                      Of je installeert als extra (tweede) taal Engels.
                      Bijgevoegde bestanden
                      Laatst bewerkt door driepinter; 13 Dec 2018, 09:27.

                      Reageer


                      • #12
                        Is de update naar 1809 al vrijgegeven omdat Microsoft dat toen heeft ingetrokken ? Ik merk dat hier niet want die update van 3 oktober werkt nog steeds goed. Behalve dan dat de aanvullende kleine updates maar mondjesmaat binnen komen.

                        Reageer


                        • #13
                          1809 is (weer) stilgelegd via de updates van Windows 10. Handmatig kan nog wel: https://www.microsoft.com/nl-nl/soft...load/windows10

                          https://nl.hardware.info/nieuws/6142...aal-tot-dusver

                          Reageer


                          • #14
                            Ik heb de windows update een tijd geleden handmatig gedaan. Wel op de Engelstalige versie. Best w makkelijk.

                            Reageer


                            • #15
                              Edge straks ook voor Windows 7 en macOS

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X