Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Huisregels

Samenvouwen
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Huisregels

    We vinden het leuk dat je hier een kijkje komt nemen en we hopen dat je er met veel plezier gebruik van maakt.
    Om ervoor te zorgen dat iedereen met plezier gebruik maakt van ons Serviceforum, hebben we een aantal huisregels.

    Ons Serviceforum is een plek waar mensen terecht kunnen met vragen & tips met betrekking tot onze (telecom)diensten. Je komt op ons Serviceforum in gesprek met andere forumleden, en daar waar nodig zullen de moderators ook antwoord geven.

    Moderators hebben het recht reacties te verwijderen, aan te passen of een gebruiker toegang te ontzeggen tot het forum. Verder zijn de gebruikersvoorwaarden van Zeelandnet.nl van kracht.

    De content die wordt toegevoegd door de gebruikers, zal eigendom worden van de DELTA / ZeelandNet. Ook nadat een gebruiker zijn account wil laten verwijderen.

    De huisregels:
    Alle gebruikers van ons Serviceforum dienen zich aan de volgende gedragsregels te houden:
    • Wees respectvol tegen alle andere gebruikers.
    • Plaats geen prive informatie van jezelf of anderen
    • Gebruik standaard (begrijpelijk) Nederlands of eventueel Engels.
    • Het plaatsen van reclame en spam is niet toegestaan.
    • Het gebruik van scheldwoorden is verboden.
    • Volg aanwijzingen van onze moderators.
    • Het is verboden om je voor te doen als medewerker/moderator.
    • Gebruikers zullen geen racistische, beledigende, seksistische, discriminerende, bedreigende of anderszins kwetsende uitingen doen, grof taalgebruik hanteren, misplaatste grappen maken of andere gebruikers op een andere manier lastig vallen.

    Het plaatsen van berichten
    Let bij plaatsing van je bericht of vraag in het forum op het volgende:
    • De forumindeling; plaats je bericht bij het juiste onderwerp.
    • Formuleer een duidelijke titel bij je bericht, zodat andere leden ook snel kunnen zien waar het topic over gaat.
    • Plaats je bericht maar op een plek binnen het forum.
    • Wees zo volledig mogelijk, zodat moderators zo min mogelijk wedervragen hoeven te stellen om het probleem te achterhalen. Geef aan welke oplossingen voor je probleem je zelf al geprobeerd hebt.

    Omgang met moderators
    • Wees respectvol richting moderators.
    • Volg altijd de aanwijzingen van moderators op.
    • Vragen kunnen niet via een privebericht aan een moderator gesteld worden, hier zal niet op gereageerd worden. Indien je toch een vraagt hebt kun je deze het beste sturen naar [email protected].

    Op het gebruik van het ZeelandNet Serviceforum zijn aanvullend op deze regels ook onze gebruiksvoorwaarden internet van toepassing, meer in het bijzonder die over user generated content van toepassing.

    ZeelandNet behoudt zich het recht deze voorwaarden voor het gebruik van het ZeelandNet Serviceforum naar eigen inzicht aan te passen zonder dit vooraf te melden.
    Laatst bewerkt door Jeroen; 28 Sep 2021, 12:27. Reden: energie verwijzing uit de tekst gehaald

  • #2
    Jeroen, kun je hier wat (nieuwe) content aan toevoegen? Staren momenteel in een contentloos topic
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Niet alleen toevoegen, maar ook aanpassen.
      Er wordt nog steeds ENERGIE vermeld, Jeroen.

      Reageer


      • #4
        Ik zie het... energie zijn we al een tijd niet meer. Ik heb t aangepast. Ik zal ook de tekst bij de huisregels zelf t.z.t. aanpassen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Op het gebruik van het ZeelandNet Serviceforum zijn aanvullend op deze regels ook onze gebruiksvoorwaarden internet van toepassing,
          1. Heb je de(ze) link(s) toch wel gechecked? Krijg nu dit te zien als ik er op klik

          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: nedbase1.jpg Bekeken: 0 Grootte: 58,9 Kb ID: 203588

          2. Ik zou ook even de revisiedatum en versienummer van de gelinkte PDF aan laten passen.
          Kan me moeilijk voorstellen dat er geen aanpassingen zouden zijn sinds augustus 2018.

          3. Bij de link naar https://www.zeelandnet.nl/overzeelan...aarden.html#_7 krijg ik de bekende 'O,o... Zo te zien gebruik je een adblocker' melding te zien? Er worden geen banners op deze pagina getoond en is geen Prikbordpagina.

          4. Paragraaf 'User generated content'
          Wij controleren Content niet voorafgaand aan plaatsing op onze website(s).
          Tekst beter verwijderen; dat is echt vragen om problemen omdat content van beheer ook content is (zie 1, inkoppertje)

          5. Het is er helaas niet transparanter op geworden. Er wordt nu verwezen naar een (dode) link Gebruiksvoorwaarden Internet en een stukje 'user generated content' uit de Gebruiksvoorwaarden Zeelandnet.nl.

          Ik denk maar mee.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 28 Sep 2021, 20:17.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
            Ik zal ook de tekst bij de huisregels zelf t.z.t. aanpassen.
            Ik zal het wellicht niet begrijpen, maar wat heeft het voor nut om tekst in een topic te zetten waarbij je aangeeft dat je het ter zijner tijd zal aanpassen?
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 28 Sep 2021, 23:59.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Niet alleen opnemen, maar ook aanpassingen maken.
              Jeroen, je bracht nog steeds energie naar boven.
              buildnow gg

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X