Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Prikbord

Als ik een advertentie wil bewaren op het prikbord werkt de knop BEWAAR niet .waar ligt dit aan

Ben je wel ingelogd op Zeelandnet als klant of met een gast-account?
    Dit is een andere naam en wachtwoord dan op dit forum.

Om gast-account aan te maken:
    https://www.zeelandnet.nl/profiel/aanmaken/gastaccount
    Laatst bewerkt door anomaly; 3 weken geleden. Reden: aanvulling link

Reageer

Ik ben Zeelandnet klant sinds 2 jaar, daarvoor had ik een gast account, maar kan dit niet omzetten naar Zeelandnet klant.
      Al een paar keer geprobeerd in het verleden.
      Ik moet nog steeds als gast account inloggen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
        Ik ben Zeelandnet klant sinds 2 jaar, daarvoor had ik een gast account, maar kan dit niet omzetten naar Zeelandnet klant.
        Al een paar keer geprobeerd in het verleden.
        Ik moet nog steeds als gast account inloggen.
        Dan denk ik dat Jeroen je verder kan helpen Jeroen bij deze kunt u Chouffeke verder helpen om een Zeelandklant te worden???? ,

Reageer

Hoi, jhw, als je een advertentie bewaard krijg je een menu te zien waar je voor moet inloggen.
          Krijg je dat wel te zien en kun je inloggen? Als je een advertentie bewaard staat hij bij je 'favorieten' https://www.zeelandnet.nl/prikbord/favorieten

Hoi Chouffeke, als je een DELTA abonnement hebt, heb je ook een DELTA e-mailadres.
          Met de login gegevens van die account, kun je ook inloggen op het prikbord. Je hoeft dan niet meer je gastaccount te gebruiken.
          Het profiel, en de advertenties omzetten naar de nieuwe login is niet mogelijk. Wel is de basis advertentie met een DELTA / Zeelandnet login altijd gratis.

Laatst bewerkt door Jeroen; 3 weken geleden.

Reageer

Jeroen Bedankt voor je antwoord 👍🏻

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X