Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email-adres aanmaken @delta.nl

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Email-adres aanmaken @delta.nl

Kan geen email-adres delta.nl aanmaken. Wanneer ik naar Beheer email-adressen ga, zie ik al mijn internetadressen @zeelandnet.nl. Onderaan staat dat max. 5 delta.nl
    Om een delta adres aan te maken verschijnt heel even de mogelijkheid daartoe en vervolgens verdwijnt na luttele seconden. Paar keer opnieuw geprobeerd doch zonder resultaat.
    Wie helpt mij uit de brand.
    Laatst bewerkt door NicovdV; 25 Oct 2024, 19:35.

Bij mij blijft dat venster wel in beeld en kan worden ingevuld. Heb je iets van adblockers of andere extensies ingeschakeld? Zo ja, probeer eens met die uitgeschakeld.

Reageer

Ik gebruik Firefox en heb alle extensies uitgeschakeld, ook VPN. Geeft hetzelfde resultaat. Met Google Chrome hetzelfde verhaal.
      Kan ook geen nieuw emailadres @zeelandnet.nl aanmaken. Zou het kunnen zijn dat er een maximum is voor het aantal email-adressen.
      Op dit moment heb 9 email-adressen @zeelandnet.nl in gebruik.

Reageer

Nog een aanvulling. Ik krijg nu mogelijkheid om @delta.nl adressen aan te maken. Maar nu zie ik emailadressen @zeelandnet.nl niet meer. RaRa. Ook krijg het bericht dat er wat mis gaat met laden van mijn gegevens. Ik krijg de indruk dat er iets bij Zeelandnet niet in orde is.
        Laatst bewerkt door NicovdV; 25 Oct 2024, 21:17.

Reageer

Je kunt nu blijkbaar geen extra zeelandnet.nl e-mail adres meer aanmaken.

https://www.delta.nl/zakelijk/klante...ijn-e-mailbox/
          Laatst bewerkt door driepinter; 26 Oct 2024, 17:46.

Reageer

Dat vermoeden had ik al min of meer. Je kunt nergens vinden hoeveel adressen je met een niet-zakelijk abonnement mag aanmaken.

Reageer

Het is mij uiteindelijk gelukt een nieuw Delta mail adres aan te maken maar dit gaat wel erg moeizaam, niet elke letter combinatie wordt zomaar geaccepteerd.

Ook kun je niet meer een alias aanmaken op dit Delta mail adres.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X