Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Startpagina Zeelandnet

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Startpagina Zeelandnet

Sinds enige tijd duurt het opstarten van de startpagina ongeveer 20 seconden.
    Al 2x contact gehad met de helpdesk, helaas geen verbetering.
    Iemand een tip of oplossing?

Duurt bij mij ook zolang , ik gebruik wel een adblokker.

Reageer

Kan aan veel liggen.
      Met wat doe je het open google Chrome of Edge
      Met of zonder Adblocker
      Laptop pc of mobiel

Reageer

B.v.b. Marktplaats start wel direct.

Reageer

Probeer het Brave browser een keer werkt 10 x sneller

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_1.png
Bekeken: 243
Grootte: 917,6 Kb
ID: 305560

Reageer

Ik vind het niet zo erg, maar het viel mij ook op inderdaad (Firefox met Adblocker op vaste PC, Windows 10).
            Het is wel zo dat het langzamer lijkt te gaan als ik de Zeelandnet startpagina voor het eerst die dag opstart.
            De cookies e.d. verwijder ik handmatig en worden dus niet elke dag automatisch bij het afsluiten van de PC gewist.

Reageer

zelfde hier, win11, chrome, ublock. Eerste keer trage opstart, daarna geen probleem tijdens de sessie. Paar uur later opnieuw checken = opnieuw trage opstart...

Reageer

Het opstarten van de Zeelandnet website duurt bij mij soms ook wel 20 tot 25 seconden. Ik gebruik Microsoft Edge, geen adblockers. Als ik een andere website als homepage instel treedt dit probleem niet op, het probleem heeft dus niets te maken met instelling als homepage. Bij geen enkele andere website die ik bezoek treedt dit probleem op. Lijkt mij dus echt aan de Zeelandnet website te liggen. Ook bij het apart opstarten van de Zeelandnet website treedt dit op.
                Probleem zowel op Windows 10 als Windows11.
                Laatst bewerkt door JvdV; 18 Jul 2024, 20:51.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X