Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Paswoord incorrect?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ten eerste praat ik hier niets goed, ik leg de situatie uit.
    Ten tweede heeft het geen zin een bepaald toontje tegen me aan te slaan, draagt tot niets bij (alleen ergenis).
    Ten eerste: Jouw uitleg geeft slechts uitdrukking aan één interpretatie, de jouwe. Volgens mijn interpretatie praat je iets goed.
    Ten tweede: Voor wat betreft het gedeelte voor de komma; je hebt helemaal gelijk, zelfs de toon doet er niet toe. Voor het gedeelte na de komma en voor diegene die dat echt wil weten reist de vraag; wiens ergernis wordt bedoeld?

Reageer

Ten eerste praat ik hier niets goed, ik leg de situatie uit.
      Ten tweede heeft het geen zin een bepaald toontje tegen me aan te slaan, draagt tot niets bij (alleen ergenis).
      Het heeft net zo weinig zin om daar weer op te reageren, maar je doet het toch en dus precies wat je anderen verwijt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
        Die "bron van informatie voor nieuwe klanten, feedback en bestaande klanten" komt soms aardig in het geding....
        In het overzicht van recente posts zie ik al soms meer spammers staan dan "echte" forumgebruikers.

Ik modereer ook op een forum, daar kijk ik 's ochtends en 's avonds even of er weer spammers zijn. Paar klikken en weg zijn ze. Kost nauwelijks tijd.
        Als men hier 1x per dag even de meldingen afgaat en de spammers aanpakt is dat ook zo gebeurd.
        Er wordt hier weer veel ingevuld voor anderen en aannames gemaakt over de tijd en beschikbaarheid van al of niet bestaande moderatoren. Eerlijk zou zijn dat we zeggen dat we het niet (kunnen) weten en dat elke uitspraak of aanname over 'kost nauwelijks tijd' en 'forum opheffen' meer te maken hebben met meningen dan met feiten. We weten het niet, maar we willen er toch iets van vinden.

Reageer

Koeba Ik zeg niets over de tijd en beschikbaarheid van de al of niet bestaande moderatoren. Ik stel alleen dat de verwijdering van die spambots weinig tijd zou moeten kosten. Dat is iig mijn ervaring op een ander forum.
          Het kan natuurlijk zo zijn dat het op dit forum uren werk is, maar dat kan ik me toch niet goed voorstellen. Maar je hebt gelijk, zeker weet ik dat niet.

Over "forum opheffen " heb ik het al helemaal niet gehad en is ook het laatste wat ik zou willen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
            Koeba Ik zeg niets over de tijd en beschikbaarheid van de al of niet bestaande moderatoren. Ik stel alleen dat de verwijdering van die spambots weinig tijd zou moeten kosten. Dat is iig mijn ervaring op een ander forum.
            Het kan natuurlijk zo zijn dat het op dit forum uren werk is, maar dat kan ik me toch niet goed voorstellen. Maar je hebt gelijk, zeker weet ik dat niet.

Over "forum opheffen " heb ik het al helemaal niet gehad en is ook het laatste wat ik zou willen.
            100% eens.

Reageer

Dus nu ophefffen is lastig.....
              Er zal in de toekomst wel iets vervangends komen. .
              Er was maar één iemand hier die het opheffen heeft genoemd.....en het verder ook weer heeft ontkend, zoals wel meer gebeurd is..
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Er was maar één iemand hier die het opheffen heeft genoemd.....en het verder ook weer heeft ontkend, zoals wel meer gebeurd is..
                Er is ook maar één iemand die continu op mij reageert en kennelijk nog niet op mijn blokkadelijst stond.

Ik heb verder niet ontkend dat ik het over forum opheffen heb gehad. Maar ik heb ook niet gezegd dat ik daar achter sta.
                Maar er zal dan wel iets vervangends komen naar mijn mening. En dat is ook maar een mening.

Reageer

Dat jullie überhaupt nog tijd hebben voor het echte leven...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TikTok Bekijk bericht
                    8 berichten en anderen de maat nemen. Toe maar.

Reageer

Dat kan ik vrij prima zelf bepalen. Daar heb ik geen reacties hier voor nodig. En zeker niet van dit niveau.

Reageer

En wat is uw bijdrage hier ? behalve opmerkingen plaatsen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

En wat is uw bijdrage hier ? behalve opmerkingen plaatsen
                          Vroeger, vanaf de start van dit Forum kon ik echt genieten van alle nuttige bijdragen en ervan leren maar nu is het constant ruzie zoeken en maken. Allemaal hele korte lontjes en zo gaat ook dit Forum ten onder als één van de vele (a)sociale media's...

Reageer

Vroeger, vanaf de start van dit Forum kon ik echt genieten van alle nuttige bijdragen en ervan leren maar nu is het constant ruzie zoeken en maken. Allemaal hele korte lontjes en zo gaat ook dit Forum ten onder als één van de vele (a)sociale media's...
                            Misschien een optie Kijk er niet naar ,dan ergert u zich er ook niet aan
                            En vroeger was alles mooier

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X