Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De weblogs gaan stoppen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
    De glazen bol werkt weer ....
    .....roeptoetert weer....🤮
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Als mijn zeelandnet-mailadres meeverandert begin ik pas tegen te sputteren, alhoewel zeelandnet (de naam) me wel na aan het hart ligt 🥴

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Als mijn zeelandnet-mailadres meeverandert begin ik pas tegen te sputteren, alhoewel zeelandnet (de naam) me wel na aan het hart ligt 🥴
        Verplicht(?) emailadressen wijzigen naar @delta.nl is natuurlijk volkomen onnodig.
        Delta is natuurlijk altijd verbonden met Zeeland, want in de rest van midden- en noordnederland kunnen ze daar alleen van dromen🤣🤣🤣🤣
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Zeker :-) Zeelandnet is er straks ook niet meer, alles wordt Delta.
          "What's in a name." Of "what a fool believes".

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

.....roeptoetert weer....🤮
            Ik denk dat hij weer een flinke oor wassing van Jacco nodig heeft 😖

Reageer

Voor de volledigheid is hier even de link van WinHTTrack: https://www.httrack.com/page/2/en/index.html

De echte test of mijn weblog opgeslagen is zie je natuurlijk pas nadat de weblogs op zwart zijn gegaan 🙄 maar ik weet niet hoe ik dat nu al kan testen 😇

Reageer

Voor de volledigheid is hier even de link van WinHTTrack: https://www.httrack.com/page/2/en/index.html

De echte test of mijn weblog opgeslagen is zie je natuurlijk pas nadat de weblogs op zwart zijn gegaan 🙄 maar ik weet niet hoe ik dat nu al kan testen 😇
                Ga naar : C:\Mijn Web paginas\index.html
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 25 Oct 2023, 08:54.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Ga naar : C:\Mijn Web paginas\index.html
                  Dat heb ik gedaan en dan zie ik de weblog, maar dat is gebonden aan mijn computer vanwege de URL (pad). Anderen kunnen dit niet zien, neem ik aan.

Inmiddels heb ik een website gevonden waar je een website kunt "archiveren":
                  https://archive.org/web/
                  Als je dan de link van de website invult krijgt het een URL op internet en is niet meer computer-gebonden, begrijp ik.

- aanvulling: dat werkt dus niet zoals gedacht - 😞
                  Laatst bewerkt door anomaly; 25 Oct 2023, 10:37.

Reageer

Weer een stapje verder om een website wel te kunnen archiveren zoals ik wil. Maar eerst maar eens een paar belangrijke vragen stellen aan die website 😁

Reageer

Het simpelste is iets als Google sites :

https://support.google.com/sites?hl=...#topic=7184580

of

Blogger

https://support.google.com/blogger/?hl=nl#topic=3339243

Die zijn wel publiek toegankelijk maar dan zal je hem wel helemaal van de grond opnieuw moeten opbouwen.

Reageer

Het is wel de bedoeling om iets nieuws op te zetten, maar tot ik daar de tijd voor heb zoek ik naar een mogelijkheid voor belangstellende om de huidige weblog te blijven bezoeken, ook al wordt die niet meer bijgewerkt. Een archief-versie dus, ook al is hij dan door Zeelandnet verwijderd.
                        Vraag ik nu gewoon teveel, bestaat dat niet, kan het gewoon niet? 😳

Reageer

Het is wel de bedoeling om iets nieuws op te zetten, maar tot ik daar de tijd voor heb zoek ik naar een mogelijkheid voor belangstellende om de huidige weblog te blijven bezoeken, ook al wordt die niet meer bijgewerkt. Een archief-versie dus, ook al is hij dan door Zeelandnet verwijderd.
                          Vraag ik nu gewoon teveel, bestaat dat niet, kan het gewoon niet? 😳
                          In principe zou je de zeelandnet people site kunnen gebruiken om je httrack kopie terug te zetten met ftp.

Ware het niet dat die slechts 20Mb opslag biedt dus dan ben je snel uitgekeken.

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...dex#post257828

Dan zul je bv naar Strato of TransIP moeten uitwijken maar dat is betaald natuurlijk.

Reageer

Ik heb een manier gevonden om hem te kunnen blijven bekijken, maar daar zitten kosten aan en of de prijs per jaar, maand of week is is me niet duidelijk.
                            Ook niet wie die "gearchiveerde" website dan wel of niet zou kunnen bekijken.
                            Ik wacht de antwoorden op mijn vragen even af. Ze waren nu offline, stond er. Ze zullen in the U S of A zitten, dus die liggen nog op één oor 😴😁

Reageer

Eigenlijk had ik gehoopt dat de weblogs in december nog zouden blijven staan, maar helaas 🙄

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X