Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

banners op zeelandnet - prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • YoYoYo
    antwoordde
    Als je dan toch een adblocker gebruikt...
    Niet enkel advertenties, maar alles wat op je scherm komt kun je wegfilteren. Gebruik de custom rules.
    De OhOh melding heb ik maar 1 keer gezien was er al gauw klaar mee.
    YoYoYo in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
    Bovenstaande mededeling kreeg ik toen ik naar het prikboord wilde gaan. Klopt dit of doe ik iets fout?
    Neen hoor, je doet niets fout. Er zijn tegewoordig genoeg AV programma's/Ad blockers die je deze (extra) service leveren. Ook als je een VPN service gebruikt, krijg je dit soort meldingen.

    Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
    Ik vind dat ik voldoende betaal voor het internet van Zeelandnet.
    Deze bannerservice is er voornamelijk voor (i) bedrijven die dankzij een populaire webpagina een graantje willen meepikken om naamsbekendheid te verwerven en (ii) Zeelandnet/Delta extra inkomsten te verschaffen.
    Persoonlijk vind ik deze methode sterk achterhaald; er zijn legio andere mogelijkheden om jezelf bekend te maken op het wereld-wijde-web, ook zonder daarbij banners te gebruiken. Het 'betaal-plaats-en-leun-achterover tijdperk is echt al een tijdje voorbij.
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Nov 2020, 15:11.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Is al eerder discussie over geweest zie het antwoord van Jeroen

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-een-adblocker
    driepinter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • bl4ckh4ck5
    antwoordde
    hansi heeft deels gelijk omdat hij al betaald heeft voor een delta product zou je dat soort berichten niet verwachten, maar er zijn volgens mij 2 redenen.
    1 in de prikbord afdeling heb je een betaalde optie dat je jouw advertensie erg zichtbaar kan maken in een subrubriek naar keuze.
    alleen wanneer een adblocker is geinstalleerd worden deze niet vertoont wat een (klein) verlies is voor de adverteerder.
    2 extra income denk ik dat een andere reden is en die adblocker blockeert ook google adsense advertensies wat een tweede income bron is voor zeelandnet.
    bl4ckh4ck5 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
    closeOh Oh...
    Zo te zien gebruik je een adblocker.



    We begrijpen je voorkeur om ZeelandNet bannervrij te bekijken. Maar ja, we zijn wel afhankelijk van advertenties om onze website rendabel te houden. Zo kun je o.a. nieuwsartikelen gratis blijven lezen.

    Zou je willen overwegen ons te whitelisten, zodat we de content kunnen blijven bieden waarvoor je vandaag naar ZeelandNet kwam?

    Dank je wel!

    Bovenstaande mededeling kreeg ik toen ik naar het prikboord wilde gaan. Klopt dit of doe ik iets fout?
    Ik vind dat ik voldoende betaal voor het internet van Zeelandnet.
    Zo wil zeelandnet extra inkomsten genereren, en als u een ad blocker gebruikt dan komen deze advertentie niet door. Ik gebruik ook een ad blocker.

    Je kunt wel websites uitsluiten indien je dat zou willen. Maar je bent het snel beu als je voor een product kijkt dat je dan zonder ad blocker wordt doodgegooid met allerlei advertenties.
    Guest01 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • hansi
    begon een topic banners op zeelandnet - prikbord
    banners op zeelandnet - prikbord
    closeOh Oh...
    Zo te zien gebruik je een adblocker.



    We begrijpen je voorkeur om ZeelandNet bannervrij te bekijken. Maar ja, we zijn wel afhankelijk van advertenties om onze website rendabel te houden. Zo kun je o.a. nieuwsartikelen gratis blijven lezen.

    Zou je willen overwegen ons te whitelisten, zodat we de content kunnen blijven bieden waarvoor je vandaag naar ZeelandNet kwam?

    Dank je wel!

    Bovenstaande mededeling kreeg ik toen ik naar het prikboord wilde gaan. Klopt dit of doe ik iets fout?
    Ik vind dat ik voldoende betaal voor het internet van Zeelandnet.
    hansi in ZeelandNet.nl

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X