Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Microsoft 365 Office

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Britais Bekijk bericht
    Graag een reactie en bij voorbaat dank.
    Heb je al eens gekeken naar Office Online? Die is gratis en gebruik je icm een webbrowser. Geloof dat daar geen Outlook bij zit maar je hebt de beschikking over Powerpoint, Excel en Word. Het enige wat je moet doen, is je aanmelden voor een Microsoft-account met een nieuw of bestaand e-mailadres (ook bij Office365 vereist).
    @ Office Online-apps
    Webkabouter in ZeelandNet.nl

Laat een reactie achter:

• Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Britais Bekijk bericht
    De ondersteuning voor Office 2010 stopt per 13 oktober. Ik werk nog al veel met Office en wil dus "upgraden". Ik heb uitgezocht dat Microsoft 365 Family mijn keuze zou zijn tegen € 99,00 per jaar.
    Mijn vraag is: Kan ik nu zo maar dit aangeven en het bedrag betalen. Hoef ik dan verder niets te doen? Of moeten er weer ingewikkelde zaken plaatsvinden. Ik ben met die zaken niet zo handig en ben bang dat er iets gruwelijk mis kan gaan.
    Ik hoop op een eenvoudige manier over te kunnen gaan maar hoe is mij een raadsel. Ik kreeg al een tip van Office 2010 verwijderen en Libre te installeren.
    Beste Britais, LibreOffice werkt hetzelfde OpenOffice.org . Mijn ervaring met anderen die documenten aanleveren vanuit OpenOffice zijn niet positief. De opmaak wordt aangepast of je krijgt het weer in het verkeerde bestandsformaat. Is geen aanrader.

driepinter heeft de tip en de link al gegeven voor het installeren van Microsoft Office 365 Personal voor € 69 per jaar. https://support.microsoft.com/nl-nl/...rs=nl-nl&ad=nl

Docenten, studenten en leerlingen die over een eigen e-mailadres van de onderwijsinstelling beschikken, krijgen gratis toegang tot Office 365.

Waarheid in ZeelandNet.nl

Laat een reactie achter:

• GoeRoe
    antwoordde
    Voor mensen met schoolgaande kinderen is schoolspot.nl (basisschool) of surfspot.nl (middelbaar) ook een aanrader, daar heb je het voor 3,95.
    GoeRoe in ZeelandNet.nl

Laat een reactie achter:

• 4454at27
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik heb Microsoft Office 365 Personal voor € 69 per jaar, je mag dit op vijf verschillende PC's installeren dus dat is voor de gemiddelde gebruiker meer dan genoeg.

https://www.microsoft.com/nl-nl/micr...t-365-products
    Ik gebruik al jaren https://nl.libreoffice.org geheel gratis
    4454at27 in ZeelandNet.nl

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Ik heb Microsoft Office 365 Personal voor € 69 per jaar, je mag dit op vijf verschillende PC's installeren dus dat is voor de gemiddelde gebruiker meer dan genoeg.

https://support.microsoft.com/nl-nl/...rs=nl-nl&ad=nl
    driepinter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door driepinter; 19 Sep 2020, 20:05.

Laat een reactie achter:

• Britais
    begon een topic Microsoft 365 Office
    Microsoft 365 Office
    De ondersteuning voor Office 2010 stopt per 13 oktober. Ik werk nog al veel met Office en wil dus "upgraden". Ik heb uitgezocht dat Microsoft 365 Family mijn keuze zou zijn tegen € 99,00 per jaar.
    Mijn vraag is: Kan ik nu zo maar dit aangeven en het bedrag betalen. Hoef ik dan verder niets te doen? Of moeten er weer ingewikkelde zaken plaatsvinden. Ik ben met die zaken niet zo handig en ben bang dat er iets gruwelijk mis kan gaan.
    Ik hoop op een eenvoudige manier over te kunnen gaan maar hoe is mij een raadsel. Ik kreeg al een tip van Office 2010 verwijderen en Libre te installeren.
    Britais in ZeelandNet.nl

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X