Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

o.o u gebruikt een adblocker

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
    Praat alles wat krom is maar weer recht...maar dat is tegenwoordig toch een trend.
    Definieer 'krom'.
    Verder voelen wij ons hier niet aangesproken
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Jul 2020, 14:21.

    Laat een reactie achter:


  • Evil
    antwoordde
    Praat alles wat krom is maar weer recht...maar dat is tegenwoordig toch een trend.

    Oplossing..gewoon geen zeelandnet.nl+prikbord en de rest meer bezoeken.

    Voor de rest worden hier allerlei kul argumenten aangehaald en nep oplossingen gebracht voor en probleem wat er eerst niet was.

    Maarja,alles wat hier de nee nee sticker omzeilt..met gericht aan de familie Aan de Bewoners van,stuur ik ook terug met de melding dat de familie 'Aan de Bewoners" niet meer op dit adres wonen.
    Evil in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Evil; 13 Jul 2020, 17:34.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
    Gezien ik al jaren op Tweakers zit,heb ik daar ook een abonnement,zodat ik ze wel steun,maar geen reclame krijg.
    Dan zou ik toch maar eens in de cache van je internetbrowser kijken
    Je hoeft die rommel niet te zien om er toch mee bevrucht te worden.

    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
    Dit filteren op wie wel en en wie geen zeelandnet klant is,zou voor de "techneuten en webmasters" geen enkel probleem moeten zijn
    Als je als gebruiker cookies toelaat wel ja (en dan alleen nog als je eerst bij Zeelandnet bent ingelogd). Maar dan gebruik je hetzelfde mechanisme dat ervoor zorgt dat je nu die reclame krijgt voor het doel om ze niet te krijgen.
    Iewat krom idee dus...

    Er zijn twee soorten banners:
    - Campagnebanners - deze betreffen een zakelijke overeenkomst tussen adverteerder en Zeelandnet
    - Tracking banners - dit betreft de weergave van banners die zijn gebaseerd op de browserhistorie van de persoon zelf. Die bannerlocaties hebben dus niets met de website zelf te maken maar zijn het gevolg van jouw surfgedrag.
    Voorbeeld: als ik de site van Pabo heb bezocht, is het goed mogelijk dat ik een advertentie van Pabo op een andere website tegenkom. De eigenaar van die site heeft geen zakelijke overeenkomst met Pabo, maar toch wordt die advertentie getoond (met dank aan Google adverteerders)

    Wat ik zlef doe, is de cache van mijn browsers regelmatig leegmaken/browser historie verwijderen (CCleaner). Dat vrijwaart je niet van bepaalde advertenties maar verkleint de kans op banners van sites die je in het verleden hebt bezocht, aanzienlijk.

    PS Pabo is failliet...
    Webkabouter in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Jul 2020, 12:04.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    GoeRoe Zeelandnet is inderdaad een verlengstuk van Delta maar heeft zijn eigen commerciele doelstelling die elke commerciele website heeft.
    ... waaronder het blijven monitoren van bannerlinks van adverteerders. De landingpagina's van zulke klanten kunnen nl ook worden gehacked.
    Webkabouter in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • r0n625
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Zeelandnet is als commerciele website afhankelijk van banners om de site rendabel te houden.
    Dan moet Zeelandnet ook de volledige aansprakelijkheid accepteren wanneer er een virus, of malware in de reclame verstopt zit.
    Zeelandnet levert aan de consument, dus Zeelandnet is daardoor volledig aansprakelijk, lijkt mij.


    r0n625 in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Op het moment dat je Zeelandnet whitelist in je adblocker krijg je de melding niet meer te zien.
    Yeah ! Dat klopt maar tegelijkertijd krijg je wel al die advertenties voor je kiezen waar ik niet op zit te wachten. Dus helaas geen Zeelandnet.nl meer als startpagina. Hoezo snij jullie niet in je eigen vingers ?
    _onbekend_ in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
    Wel leuk iets,maar ook dit is voor de gemiddelde consument niet te doen.
    dat is wel zo, je moet wel enige kennis van zaken hebben.
    aan de andere kant is het zo, dat het werkt op alle devices, die gebruik maken van jouw lokale netwerk.
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Evil
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    naast een adblocker kun als alternatief een zgn. dns-sinkhole gebruiken.
    daarvoor heb je wel een apart servertje nodig, zoals bijv. een Raspberry Pi
    daarop kun je dan Pi-hole installeren, waarmee alle reclame wordt afgevangen.

    https://pi-hole.net
    Wel leuk iets,maar ook dit is voor de gemiddelde consument niet te doen,en is uiteindelijk de oplossing voor een probleem wat hier,voor ons zeelandnet net abonnees ,niet had moeten bestaan.
    Evil in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    naast een adblocker kun als alternatief een zgn. dns-sinkhole gebruiken.
    daarvoor heb je wel een apart servertje nodig, zoals bijv. een Raspberry Pi
    daarop kun je dan Pi-hole installeren, waarmee alle reclame wordt afgevangen.

    https://pi-hole.net

    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • tnuyten
    antwoordde
    Ik heb een Ad-blocker omdat ik al die reclame, die mij ongevraagd wordt voorgeschoteld, niet meer wil zien. Maar dan gaan bedrijven, zoals Delta, daar weer tegenin omdat ze hun, in mijn ogen, irritante reclameboodschappen niet meer kunnen laten zien. Waarom moet ik als betalende Delta klant hierop gewezen worden? Ik wil graag zelf bepalen of ik een Ad Blocker heb of niet zonder bemoeienis van Delta.
    En ik moet zeggen dat een Ad Blocker echt werkt!
    tnuyten in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • renschip
    antwoordde
    Wat nu gratis PRIKBORD, MARKTPLAATS is ook gratis en daar hoef ik niets weg te klikken.
    En zoals al eerder opgemerkt ik betaal gewoon voor Delta / Zeelandnet.
    renschip in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • Evil
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Dat klopt, op het moment dat je Zeelandnet bezoekt en je gebruikt een adblocker dan krijg je de melding inderdaad te zien.
    Zeelandnet is als commerciele website afhankelijk van banners om de site rendabel te houden.
    Zo kun je als bezoekers o.a. de nieuwsartikelen gratis lezen, waarvoor je bij andere sites al snel moet betalen of een abonnement hebben.
    Heb je een interetabonnement van Delta dan kun je gratis prikbordadvertenties en vacatures plaatsen. Niet-klanten moeten hiervoor betalen.
    Op het moment dat je Zeelandnet whitelist in je adblocker krijg je de melding niet meer te zien.
    Standaard excuus voor adblocker meldingen.

    Daarom krijg je de melding ook op het prikbord?
    De paar linkjes naar plak knip ANP nieuws is zonde om daar geld als provider in te stoppen,en dan reclames als excuus te gebruiken.

    ik als abonnee,zit dus niet op dit soort melding te wachten,..dat u bezoekers van buiten zeelandnet hier mee lastig valt kan ik nog wel enigzins begrijpen.
    Ja juist abonnee....ik neem uw diensten af,en betaal daarvoor.


    Voorbeeld hoe het ook kan:
    Gezien ik al jaren op Tweakers zit,heb ik daar ook een abonnement,zodat ik ze wel steun,maar geen reclame krijg.
    Dit filteren op wie wel en en wie geen zeelandnet klant is,zou voor de "techneuten en webmasters" geen enkel probleem moeten zijn.

    En inderdaad,zoals hierboven aangegeven zij de advertentie vaak van zeer dubieuze aard.Voegen niets toe voor de gebruiker van uw site,maar enkel financieel gewin bij elke klik en weergave voor u ..provider.
    Zelfs India tech center scam centers heb ik voorbij zien komen onder de noemer van advertentie...los van mogelijk malware en pishing waarmee je hierdoor te maken kan krijgen.
    Evil in ZeelandNet.nl
    Laatst bewerkt door Evil; 9 Jul 2020, 18:32.

    Laat een reactie achter:


  • Jeroen
    antwoordde
    GoeRoe De 'Zeelandnet is jarig' reclame was niet van onze advertenties afkomstig. Deze kwamen van andere websites. Jammer dat je de Zeelandnet website nooit bezoekt
    fred44nl Zeelandnet is inderdaad een verlengstuk van Delta maar heeft zijn eigen commerciele doelstelling die elke commerciele website heeft.
    Jeroen in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Zeelandnet is als commerciele website afhankelijk van banners om de site rendabel te houden.
    fred44nl in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Jeroen Plaats je dan nieuwsartikelen die je zelf schrijft? Of worden ze elders vandaan gekopieerd, en betaalt DELTA daarvoor?

    Ik begrijp dat de advertentiestroom belangrijk is, als daar uitgaven voor inhoud tegenover staan die dat rechtvaardigen.
    Helaas komt het nog te vaak voor dat advertentienetwerken besmet worden met malware en vervelende zaken als 'u heeft een iPhone gewonnen', dus er blijft een risico aanwezig. Dat hebben we een paar maanden geleden hier toch ook gezien?

    Overigens zul je aan mij geen inkomsten missen, ik bezoek de homepage van ZeelandNet bijna nooit. Maar ik weet dat het voor veel Zeeuwen de 'startpagina van het internet' is.
    GoeRoe in ZeelandNet.nl

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X